måndag 2 februari 2015

Ännu en slapp...och mysig dag...!!!

Go kväll!!

Varit några minusgrader idag och dessa små snöflingor, de singlar fortfarande sakta ner!

Hade en så där, mysig morgon!
Vaknade tidigt, hämtade tidningen och fixade frukost...sedan tillbaka i sängen igen! Har sagt det tusen gånger förut...Jag älskar att börja dagen så!


När jag sedan gick upp, passade jag på att baka lite...

Blev en drömtårta....och
Små polarkakor! Sååå goda. Alltså degen var fantastisk att jobba med. Då är det kul att baka!
Passade även på att tvätta! Varför skall man inte göra många saker samtidigt!!?

När jag var klar, gick jag ut på stan och mötte upp Lina. Så gick vi till Lejas, där jag blev bjuden på fika! Tack snälla Lina för det!

Så som ni ser, har jag haft en riktig slappar dag, bara fixat och donat, fikat och bara haft det gott!

Men nu mina vänner, skall jag stänga av datorn och fortsätta slappa!
Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Vill bara önska dej en fortsatt mysig kväll .
    Hur går det med studiebesöket förresten , kommer dottern ? Jag ska ha Kalmar nästa fredag .
    Kram B

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika