onsdag 11 februari 2015

Amelia Adamo....och det där med höften..!!

God eftermiddag, denna gråa och råkalla dag!!

Måste bara börja med, att skriva om Amelia Adamo. Jag såg tv programmet " Min sanning" igår. Det handlade just om Amelia. Måste säga att detta är en fantastisk kvinna!
I  programmet  fick man verkligen ta del av hur hennes liv har varit och är.

I morse efter frukost och fix, kom Lisa och hämtade mej, så åkte vi till Trollhättan. När hon gjort sina ärenden, skulle vi fika.
Åkte då till ett ställe där jag aldrig varit förr, så gott kaffe och god semla....

 Stället heter Ritz.....är även ett konditori. Såå mycket gott dom hade, kan därför förstå att det var massor med folk där och handlade!

När jag sedan kom hem, åt jag lite, innan det var dags att gå ut på stan och möta upp Boel. Vi gick till Blomsterkroken, där jag blev bjuden på kaffe! Tackar för det!
Så mysigt att ses, var ju ett tag sedan, och det beror på att hon flyttade norrut i somras. Men nu är hon här några dagar, så kanske hinner vi ses en gång till, innan hon beger sig hemåt!

Då var det höften, igen! Var ju och fick kortison för tre veckor sedan. Tyvärr hjälpte det inte alls. Så besvären är precis detsamma. Ringde vårdcent idag, och bad dom meddela min läkare detta. Så nu får jag se, vad nästa steg blir!

Nu mina vänner önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll!!


 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



2 kommentarer:

  1. Det låter som en bra dag! Förutom höften då. Men å andra sidan har du ju världens bästa vårdcentral dit man bara kan ringa......otroligt lyxigt.
    Men huuu vilken kall dag det varit idag, det blåste så himla snålt och kallt. Nu håller jag på att baka lite bröd, men degen ville inte jäsa så jag tog itu med min lilla dator.......
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej hej..så trist att höften är likadan!!! hoppas det finns något att göra <3 värk är så energikrävande och besvärlig! hoppas du har en fin Torsdag kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika