torsdag 15 januari 2015

Inget oväder....!!!

Go kväll!

Det har varit varningar om att det skulle bli ett riktigt oväder och blåst idag!
Visst det har regnat, snöat, snöblandat regn och blåst. Men inte alls så illa som det skulle bli!

Vad har jag då hittat på dessa två dagar??

Började morgonen i går så som jag verkligen Älskar! Frukost och påtår i lugn och ro! Sen var det dags att gå till Einars, köpte frallor och gick hem till Anki och åt frukost! Så mysigt!

Hem, åt middag och sedan åkte jag till Torp där Agneta mötte upp.
Hade en så mysig fika på Espresso House! Det är alltid lika trevligt och mysigt att ses! När hon gick kom Josefine. Mysigt!

I morse började jag med att tvätta, sen var det frukost och påtår i lugn och ro!
När tvätten var klar, gick jag till frissan, så nu har jag klippt mej och blekt slingor! Hade ju tänkt att spara ut håret lite, men det är så...att efter alla år med riktigt långt hår! Så trivs jag numera bäst i det korta!

Efter frissan, hämtade jag bilen och så åkte jag till Karin. Så mysigt!! Var ett tag sedan vi sågs. Har ju varit en del helger...fniss
Sen hem med bilen, så gick jag till Lejas, dit Annika kom! Det var riktigt längesedan vi träffades. Så denna 1 1/2 tim gick så fort! Det var jättemysigt att ses!
När hon gick, kom Josefine, så då satt vi en lång stund och pratade!

Alltså dessa samtal, som jag har med mina döttrar, tänk som jag uppskattar dom!!!

Nu mina vänner, skall jag titta lite på tv och ta en macka! Så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika