lördag 17 januari 2015

P-skada......!!!

Hej på er, denna blåsiga och mulna dag!

Hoppas att ni har det bra och självklart att ni även mår bra!

I går morse, blev jag hämtad av T så åkte vi till IKEA...

 Blev brunch....

 När vi ätit klar och gått runt och kikat lite, var det dags att åka hem.

Jag hämtade min lilla bil, så åkte jag till Överby där jag träffade Susanne.
Vi hade en så mysig fika stund på Espresso House. Som jag skrivit tidigare, så är nog hon den vännen som jag skrattar mest tillsammans med! Jag skrattar så mycket när vi ses...och tänk vad man behöver just det! Att få skratta!

När jag sedan kom till parkeringen, så hade någon...förmodligen när vederbörande backade ur p-rutan, kört på min bil!!!
Har en buckla och färgavskrap längst ner på hö passagerare dörr!! Som tur är, är skadan inte så stor..men ändå!!
Fy tusan så trött jag blir på människor som INTE kan köra bil...sedan dessutom bara åker iväg!!

Stannade till på polisstationen på hemvägen och gjorde en anmälan om p-skada!

I går kväll var jag hemma hos T.

Tog det lite lugnt i morse, sedan gick jag ner till torget i regn och blåst, där mötte M-L upp. Gick en sväng till EH och tog en kopp.

När jag sedan kom hem...


 Bakade jag, en mjuk pepparkaka (som vanligt), och sedan en tigerkaka. Just tigerkaka är någonting jag varit sugen på, så länge!

Nu mina vänner, skall jag bara ha en lugn och skön kväll! Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Älskar dina fina sockerkakor <3 en fröjd att se så välformade..hi hi mysigt med ikea frukost..ha en fin söndag <kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Allt låter mysigt utom Pskadan:(( Menar du attingen skrev nån lapp eller nåt:( Guud va sur jag skulle blivit..Nä fan inget är som förr!! Ursäkta men blir så less på alla oärliga
    människor ...Kram Annika ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej Annika :) Fy vad dåligt av den som backade på din bil att inte göra sig till känna. Hoppas att det löser sig. Önskar dig en trevlig och bra vecka. Kramar Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika