lördag 13 december 2014

Lucia....!!!

Go kväll!!

Hörde precis på vädret, att det i natt kommer att bli massor av stjärnfall!!
Kanske skulle titta ut, och hoppas att få se några...och om, så skulle jag ju kunna önska mej någonting!!

Gick upp tidigt i morse, satte på tv:n och tittade på Lucia morgon. Säger bara det, Anders Ekborg! Vilken röst..och "O helga natt", gjorde han fantastiskt!!

Sen har Liselott och jag varit på Blomsterkroken och fikat, gick däriffrån hem till Lisa, och såg hur hennes kök börjat att ta form! Blir såå fint!

Nu ikv var det dags för....

Ännu en kväll i kyrkan, men nu tillsammans med Josefine.  Jag gick dit redan vid 16.45, då var vi bara en handfull som stod där. Kan ju säga att det kom en del sedan, så kön blev lång. Tur att jag bor nära!
Vi fick så bra platser, tack vare att vi var tidiga!

 Så vackert, med alla dessa sånger, och det gör sig ju fantastiskt i kyrkan med dess akustik!

Nu har jag landat i soffan och skall titta lite på tv och bara njuta av kvällen!
Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!

 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


1 kommentar:

  1. Hej....Anders Ekborg.....så vackert..... :)...Kramen Lisbeth

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika