lördag 15 november 2014

Flera nyanser av grått....!!!

Go kväll!!

Alltså hur många nyanser av grått finns det?? Det är just den enda färgen, som finns på himlen just nu! Eller just nu...har varit så i flera dagar!!
Måste väl finnas någon mera färg?? Men tydligen inte...så nu kan ni fråga mej om alla varianter av grått!! Ha ha...

Hur som helst, efter en lång mysfrukost i morse, så gick lilla mor och jag ut på stan!

Vi styrde kosan till Yerba, dit även Liselott kom...




 Blev hallonpaj..nja smakade sådär....men för övrigt var det en jättemysig fikastund!!

Lilla mamma och jag åkte sedan till BlomsterLandet, och därefter till Torp..igen.
När vi sedan kom hem, smakade vi på glöggen som jag köpt...

 Tegnér & Sons ekologiska glögg blev det idag och den smakade så bra!! Fördelen var att det var en liten flaska. Passar mej perfekt!

 Sen gjorde jag pastasallad och hemmagjord dressing. Gott och lätt!!

Nu är det soffhäng och sedan blir det "Så mycket bättre". Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Kryp upp i soffan, svep filten om dej...tänd massor av ljus och drick något värmande!! Njut av en god bok, eller varför inte av ett tv program.
Dela gärna filten med någon..och om du gör det!! Glöm inte berätta hur mycket vederbörande betyder för dej!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika