söndag 16 november 2014

Att njuta av söndagsfrukost...!!

Vädret...?? Nämner det inte, då vet ni hur det varit även idag!

Hej på er, förresten!

I morse var det en sådan där, mysmorgon ni vet! När man vaknar i lugn och ro, gör sig i ordning, även det i lugn och ro! Sedan dukade jag upp en liten frukost bland massor av levande ljus...stekte även amerikanska pannkakor...kort sagt fixat till en mysfrukost.

Sen vid 09.30 kom Lisa, så då åt vi, satt även länge och pratade. Efter frukosten åkte min lilla mamma hem.
Lisa och jag tog en tur till Torp. Gick länge och kikade, funderade lite på julklappar bl a.
Jag blev bjuden på fika på Briggen, så det tackar jag  för!

När jag sedan kom hem, har jag städat av lite, och nu har jag landat en stund i soffan.

Ikv kommer T hit på en fika.

Så mina vänner, jag hoppas att ni haft en ljuvlig helg, bara myst och haft det bra!
Jag önskar er alla, en fortsatt skön söndagskväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Så där, nu har jag läst ikapp mig och ni har haft en mysig helg läser jag! Tänk så mycket ni hunnit med!
    Men du, smarteyes, dit var mannen min och provade ut och beställde glasögon, en av dom där första dagarna när dom hade halva priset. Inga konstigheter beställde han heller och i veckan hämtade han glasögonen, tror du att det var halva priset. Nix. Och bara unga snärtor i butiken som han inte ville tjafsa med. Så nu har jag skrivit en reklamation om vilseledande marknadsföring (!!!) för det där Izabella Scorupco utlovar stämmer inte. Så, det kan nog bli så att han inte heller går tillbaka dit.
    Vilka mysiga fikor ni haft! Och tänk att din mamma orkar så mycket, det är ju så skönt!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika