onsdag 22 oktober 2014

Gratis jeans...och vilken ljuvlig dag...!!!

Go kväll på er!

Varit en mulen och grå dag, även kommit lite regn!

Tack vare tips från Josefine i går kväll, vilket jag Tackar för!!
Så gick jag vid 09.30 ner till Vero Moda. Dom 5 första som visade upp sms från Vero Moda, fick välja ett par jeans, gratis!!!
Vilken lyx..jag var en av dom 5!!! Provad lite olika modeller, men fastnade sedan för ett par, vilka kostade 550 kronor.
Tänk jag fick dom GRATIS! Så Tack igen Josefine!

Träffade sedan M-l så vi gick till Espresso House och tog en kopp. Sen var det dags för lunch, och det blev det på IKEA. Gott och trevligt sällskap, så jag Tackar för det!

Hem en sväng och sedan ut på stan igen! Tillbaka till EH där Josefine och Niklas mötte upp. Var en som vanligt en mysig fika!
Sen gick jag lite på stan, innan det var dags att träffa Ann-Louise. Vi gick till Lejas, och satt som vanligt i drygt 2 timmar!
Alltid lika kul att ses!!

Nu mina vänner skall jag kika lite på "Bonde söker fru". Jag har ju aldrig tittat på detta program tidigare, men eftersom många pratar om det...så tänkte jag när omgången började...att okej skall väl titta då!
Inget program som är direkt någon favorit, jag har ju lite svårt att förstå dessa program, precis som "Ensam mamma söker" som jag aldrig sett. Varför går man ut i tv?? Ja ja..är som det är!

Så nu önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Men GRATTIS!!!! Ingen dålig "affär". Jag fick också det där sms:et igår kväll, men jag jobbar ju och det är ca 2 mil till närmsta Vero Moda ;) Så roligt att du var en av de 5! De är du så väl värda tycker jag! =)
    Håller med dig om Bonde söker fru och Ensam mamma... förstår inte heller mig på såna program... Har bara sett flyktigt något inslag någon gång ;)
    Kram på dig vännen!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Ha, du fick ett par jeans! Vilken tur och det var ju riktigt roligt, det är alltid värt mer än det kostar när man får något!
    Men du, du har ju inte förstått, att vara med i tv är det största man kan få vara med om! Inte en meter har du förstått! Alltså, allvarligt, jag förstår ingenting, den där grejen om mammorna har jag aldrig sett och bonden har jag sett nån gång, men, nä, inte på flera år. Det är nog det sista jag skulle göra, försöka vara med i tv......jag förstår inte hypen med det alls.
    Tacka vet jag lugn och ro på ett fik!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika