tisdag 21 oktober 2014

Ännu en sådan där ljuvlig dag...att lägga på minnet...!!!

Go kväll!!

Tänka sig, inget regn på hela dagen, men grått, och tänk lite drygt +12c. Var riktigt skönt ute idag!

Startade morgonen med att tvätta. Visste inte riktigt var jag var, när telefonens alarm gick igång! Natten har ju varit som så många andra. Jag sover lite, är vaken osv...

Hur som helst, började tvätta 07, när jag sedan kom upp, gjorde jag en ananaspaj. Tänka sig...den stod i ugnen redan 07.30!

Strax efter 11 kom Helené på fika. Hon har ju bara varit här en gång tidigare, så nu var det på tiden!!
Fick en tvål av henne som luktade "Lemongrass", bara så ljuvlig doft!!

När hon åkte hem, gick jag till stan, mötte upp älskade Josefine, så gick vi till Blomsterkroken.

Hem, åt lite, så kom May-Britt och Lisbeth på fika. Såå mysigt att ses!!
Fick så vackra rosor av May-Britt...

 Tack...du vet precis vilken färg jag älskar på rosor!!!

Nu har jag placerat mej i soffan och skall titta på "Dessertmästarna"
Så jag önskar er alla en fortsatt skön kväll!!


 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


1 kommentar:

  1. Vilka fina rosor du fått! Så ska en slipsten dras. Och ja, det har varit gott väder och det regnar inte idag, drizzlade bara lite igår och idag är det bara lite fukt i luften. Men grått är det och bara 7 gr här.
    Du, jag var till Systembolaget (fy, vilket fult ord det är.....) och hade två saker att komma ihåg. En klarade jag. Den andra var matlagningssherry - tror du jag kom ihåg det? Nix, och det var faktiskt det viktigaste för det har jag i skyn till kalkon som vi äter ofta.
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika