torsdag 30 oktober 2014

Att bli rörd över en kommentar...!!!

Go kväll på er!!

Månen står redan högt på himlen, den har en lite dimmig ring runt sig, så jag tror att det kommer att bli en kall natt!
I morse när jag gick upp, var det minus grader. Men sedan har dagen bjudit på sol, det har varit vindstilla och riktigt varmt och skönt!!

Men nu till det som gjorde mej rörd för en stund sedan!!
Jag hade fått ett par kommentarer på mitt förra inlägg. och just där var det en av kommentarerna som gjorde mej rörd!!

Så jag niger och säger Tack Agneta för dom vackra orden!! Du skall veta, att jag blev så glad och dessa ord värmde så gott!!

Om du inte redan hittat hennes blogg, så hoppas jag att du gör det nu, och går in på hennes fantastiska " Snäckskalsdalen"!

Så vad har jag då hittat på idag??

Kan börja med att säga, att jag sovit gott i natt..Hurra!! Var väl all den friska luften som jag fick i går, och dessutom havsluft!

Efter frukosten och en slapp morgon, åkte jag till Torp. Där träffade jag Älskade Yohanna och så tog vi en fika på Briggen! Alltid så mysigt att sitta och prata lite, och tanken slår mej jämt, med båda mina döttrar! Hur vuxna, förståndiga och intelligenta som dom är!! Tycker ju inte att det var längesedan dom var två små tjejer!! Ja, ännu en gång, tänk så fort åren går!!

Efter att vi fikat klar, åkte jag och hämtade Karin, så styrde vi kosan till Två Fröknar.

I dag var det mjuk pepparkaka med massor av lingongrädde...

 Hade förmånen att bli bjuden, så jag Tackar igen!!
 Julen var framme....
 Men det var inte mycket som gick i rött...

 Jo, dessa Tomtar förstås....

När jag sedan kom hem, bytte jag om till löparkläder och gav mej ut på en lång tur! Så ljuvligt väder, om än lite kyligt. Men när det är denna höga luft, så går det  lätt att andas!!

Nu mina vänner, har jag landat i soffan, och här skall jag sitta en stund och bara slappa och ha det bra!! Så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig kväll!!


 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


2 kommentarer:

  1. Tack, tack för dom rara orden - dom kom från mitt iskalla hjärta!!!
    Nu är julen framme lite här och där, det har jag allt sett. Och det är så kul med alla julsakerna dom är alltid så fina! Man blir lite inspirerad, men så brukar jag komma på att jag har några (!!!) lådor fulla på vinden......
    Ha det gott, och hoppas du sover gott i natt också!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Annika :) Kikar in å läser i kapp dina inlägg. Du är en godhjärtad människa, som har plats för många. Härligt att få ha så många goda vänner omkring sig. Du har ett rikt liv. Önskar dig en trevlig helg. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika