fredag 10 oktober 2014

Äntligen fick Malala Yousafzai fredspriset...!!!

Go kväll på er!

Måste säga att jag blev så glad, när jag läste på text-tv att Malala var en av fredspristagarna!! Det tycker jag verkligen att hon är värd!!

Dagen började med en löptur i blåsten! Kan ändå säga, att trots att det blåste var det så skönt!

Sen på förmiddagen kom lilla mamma. Idag hade hon efter mina önskemål med...

Färska räkor...det var längesedan!

Sen gick mamma och jag till Lejas och fikade...
 Blev mazarinkaka....

Efter det, så har vi tillbringat hela eftermiddagen på Torp och IKEA.
Började på Torp. Har länge tänkt att jag skulle köpa nya stövlar, och tänk, helt plötsligt hängde dom där!!

 Kan ni sedan tänka er hittade ett par så ljuvliga skinnstövlar. Verkligen handen i handsken!
Sen köpte jag lite underkläder och nya jeans...så nu har jag shoppat för flera månader!!
Handlade även lite mat. Vi åkte sedan till IKEA där vi åt middag.

Så jag kan säga att det var rätt skönt, att komma hem och sätta sig i soffan.

Nu skall mamma och jag strax äta räkor, med tillbehör..och även ett glas öl!

Så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig fredagskväll!!


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika