söndag 28 september 2014

Söndagsfrukost på IKEA....!!!

Go kväll på er!

Ännu en blåsig dag, men ganska skön luft!

Startade dagen med en löptur i blåsten. Motvind på vissa ställen, men envis som jag är..var det bara att kämpa på!

Sen strax efter 09.00 kom M-l så åkte vi till IKEA, och där åt vi brunch....

 Så gott!! Var som en liten hotellfrukost! Har man IKEA Family kort kostade det 39 kronor. Det kan man knappast klaga  på!!

Vi satt länge, och bara hade det gott!

Sen hem, och så kom Liselott på fika. Efter att hon gått hem, plockade jag bort lite möbler på balkongen, för nu börjar verkligen hösten göra sitt intåg. Dammsög även och fixade till blommorna. Skönt när det är gjort!

Nu sitter jag här i soffan, med tända ljus och bara har det gott! Vilket jag även hoppas, att du har min vän!

Passar även på, att önska dej en fortsatt ljuvlig kväll!!


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej hej! åh det såg inte dumt ut!! kanske värt att provas...ha en fin kväll och en go start på kommande vecka <3 kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Och idag är det så fint väder så man tror att sommaren kommit tillbaka!
    Ses snart! Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika