lördag 27 september 2014

Blåser det??? Jaaa kuling...och Ljuvliga fredag...!!!!

Go eftermiddag på er, alla därute!!

Tänk ännu en gång, att lilla jag har så många läsare!! Helt otroligt!! Det har verkligen accelererat efter sommaren, med hur många ni är! Jag är så glad och tacksam, att just du, läser min blogg!!

Sol och fint väder har vi, men som det blåser!! En av krukorna jag hade på balkongen, har blåst ner och gått i tusen bitar :-(

I går, var ännu en dag att lägga till dom där, som jag plockar fram när höstmörkret omsluter mej!

Började med en löptur, på morgonen. Hade motvind men skam den som ger sig! Bara att kämpa på!!

Sen hämtade jag Yohanna, och så åkte vi till Torp, hade en mysfika!! Innan det var dags för henne att gå till jobbet!

Åkte därifrån till Karin och vi åkte vidare till 2 Fröknar. Alltså vilket mottagande vi fick, vilket helt och hållet var tillägnat Karin!!

 Vi blev bjudna på ljuvlig äppelpaj och kaffe! Tackar igen, för det!!

Sen hem, och iväg igen fast denna gången till IKEA. Skulle bl a ha lite värmeljus. Jag tycker det är så kul att bara gå där och få lite tips och inspiration. Tog även en kopp kaffe där!

Sen hem, åt lite...innan det var dags att ge sig ut igen!
Denna gången gick jag till Blomsterkroken, där Pia mötte upp.
Blev bjuden på....

 Eftersom jag hade fyllt år! Så¨gott och mysigt att bara sitta och prata i några timmar! Så jag Tackar igen för en trevlig kväll!!

 I morse, startade jag dagen i lugn och ro! Frukost i sängen, är bara så ljuvligt!
När jag sedan var klar, gick jag ner på stan, mötte upp M-l så gick vi till EH. Var Tjejlördag på stan. Vad innebar det då? Jo att en del affärer hade lite rabatt, samt att det var modevisning på stan. Annars var det inget speciellt!

Efter att vi fikat gick vi lite på stan, och sedan kom Josefine, så då gick hon och jag till EH...fniss. Satt där en stund och myste!

Efter att vi sagt hejdå, gick jag och handlade lite...så nu har jag ätit middag..och skall bara slappa resten av dagen och kvällen!

Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig dag!!

Glöm inte.....

 Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika