onsdag 2 april 2014

Ljuvlig dag....!!

Go kväll!
Känns lite konstigt att skriva det...är ju fortfarande så ljust ute...!! Visst är det ljuvligt!!

Vaknade till en solig dag...men den förbyttes snart till mulen! Men sedan vid luch tid...kom solen...och det blev en härlig eftermiddag!!
Jag har suttit hela eftermiddagen på balkongen...ätit middag och läst den fantastiska bok...jag skrev om här igår!

Men jag har inte bara solat...på morgonen åkte jag och hämtade Yohanna...så åkte vi till IKEA...åt liter frukost...blev bjuden..och Tackar för det!
Sen var vi en sväng på Torp...handlade bara lite mat.

Nu på sen eftermiddagen kom Lisa hit på en fika. Det är alltid lika mysigt att ses!

Nu mina vänner. önskar jag er alla, en fortsatt härlig kväll!!

Kom ihåg att fylla åren med Liv och inte Livet med år!
För som DU vet, livet blir ju precis det DU gör det till! Försök att se någonting positivt i varje dag...även om det kan vara svårt...så skall DU veta...att någonstans varje dag...finns det alltid något litet guldkorn...som du kan spara på!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej fina du!

    Vilka härliga vårdagar det varit ett tag. Bara att njuta och ta emot allt gott livet har att erbjuda.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Godmorgon Annica :) Det är alltid lika trevligt att kika in hos dig. I dag är jag ledig. Jag ska klippa mig och i kväll ska jag gå ut och äta med mina jobbarkompisar. Varje dag bjuder på något positivt och roligt tycker jag. Ha en bra dag. Kram Katarina :)

    SvaraRadera
  3. Underbart med härliga ljusa och mysiga dagar .Kram Rita

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika