torsdag 3 april 2014

Ändra om...och njuta av vädret....!!!

Hej på er!!
Hoppas att ni haft och har en bra dag!

Här startade morgonen som vanligt, ganska tidigt! Efter frukosten, så hade jag bestämt mej för, att ändra om i köket!
Jag skall ha en liten fest på lördag, för mina f d grannar.. och då var min tanke att vi skulle kunna sitta i mitt lilla kök och äta. Sagt och gjort, drog bordet mot fönstret...så grannarna undrade nog vad jag gjorde vi 08-tiden i morse...hihi.

Bordet på plats, så även stolarna...javisst får vi plats 8 pers, tänkte jag...men det var tills jag provade att sätta mej!!!
Se det gick inte alls....någon kommer inte att få plats...så det var bara att ställa tillbaka bordet där det stod från början!! Så då var jag på ruta 1 igen!!

Så nu blir det att sitta i rummet och äta, har tagit in mitt balkongbord, så nu får det bli som det blir!! Det blir trångt, men vad gör det!!?? Viktigaste är ju att vi ses!!

Efter ommöbleringen, åkte jag och hämtade Karin, så åkte vi vidare, till 2 Fröknar...

 Satt ute..och njöt av solen en stund...sedan blev det mulet...men vad gjorde det! Blåbärspajen och sällskapet var fantastiskt!

Hem, parkerade min lilla bil, och gick vidare till Lejas där T väntade på mej! Satt ute och njöt av solen!
När jag sedan kom hem, passade jag på att njuta lite på balkongen!!
Lite senare på em, var det dags för att gå till Lejas igen, men då för att fika med Josefine och Niklas. Vi satt också ute..men vinden var så kall!!

Nu mina vänner har jag satt mej i soffan, för att titta lite på tv. Så jag önskar er alla, en fortsatt skön kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Tack för den kramen, det värmer.
    Lyllo dej som kan äta och fika, jag går upp om jag bara tittar på go´ sakerna.
    Det är en härlig tid nu, när naturen vaknar :))

    Önskar dej soliga dagar
    Kram Margaretha

    SvaraRadera
  2. Hej du !
    Tack för att jag kan roa nån , problemet är att jag inte tänker när jag skriver dåna inlägg så man vet aldrig hur de slutar :-)))
    Låter som du haft liknande projekt som vi idag men vi körde utomhus.... flytta , flytta tillbaka för det blev för trångt men till slut kom jag på det ultimata när Darlingen hade släpat fram och tillbaka :-))) Smyginvigde ju lite idag , fortsättning följer.
    Ha de bäst .Kram Bittan

    SvaraRadera
  3. Mysigt att få träffa vänner!

    SvaraRadera
  4. Nu har jag skummat ikapp mig och du har gjort så mycket mysiga saker och haft så fina bilder och många härliga blommor hemma! Och på Sportshopen har du varit - och ja, där kan man stanna och titta, verkligen, deras toa är superfin! Och vilken utsikt din mamma har, helt underbar!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Vad skoj att träffa fd grannar .Vilken himla mysig dag du har haft . Underbart att sitta ute o fika . Kram Rita

    SvaraRadera
  6. Det är inte alltid lätt att möblera om inte....det funkar inte hos oss....blir bäst att det står som det står...lite trist!
    Ha det nu så jätteskönt i våren vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika