fredag 4 april 2014

Åhh...ännu en fantastisk dag...!!!!

Go kväll på er!!

Underbara fredag...dels vädret och sedan sällskapet!! Säger det igen...jag är så lyckligt lottad...med alla dessa underbara vänner!!
För att inte tala om min familj...ni är såklart..dom Bästa jag har!!!

Vaknade tidigt, avnjöt frukosten i sängen...precis som vanligt!
Sen tog jag en lång påtår...och njöt ännu mer!!

Solen har strålat från en molnfri himmel...men vinden...ja fyyy så kall!

Åkte efter frukost och påtår och tvättade lilla bilen. Den var gul av allt pollen...och den skall vara svart!

Sen åkte jag vidare till Göteborg, där jag mötte upp Anki. Vi gick till Condeco och satt ute i solen...måste ändå säga...att det blev lite kallt om benen...
Vi träffades vid 11 och satt till tja...13.45...blev alltså en lång fika!

 Var ett tag sedan vi träffades...men kändes som igår. Men det är ju så med riktigt goda vänner...även om man ses sällan...så känns det precis som igår.
Tänk, Anki...vi har varit goda vänner i 37 år...var tog dom åren vägen...och tänk...vi har inte blivit ett enda år äldre...sedan första gången vi träffades på skolan i Sörentorp!!!
Tack för en såå mysig fika!!

På hemvägen smsade jag May-Britt...för hon var i U-a hos frissan.
Kan ni då tänka er...hon och Lisbeth skulle träffas på Snäckan...så då åkte jag dit....

 Vi hade en ljuvlig fika i solen...och likadant där...massor att prata om!
Efter fikat...gick vi och satte oss på en parkbänk i solen!!

 Tack mina vänner, för en så mysig fika!!

När jag sedan kom hem...har jag fixat lite här hemma...men nu är det soffan som gäller och Let´s Dance.
Önskar er alla en fortsatt mysig fredag!!

Avslutar med en fantastisk låt....



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Å vilken härlig dag du har haft .Oj det var många års vänskap och vi blir ju bara yngre .Ha det gött vännen Kram Rita

    SvaraRadera
  2. Härilgt Annika!! Vänner är viktigt! Jag ska ta med mina två yngsta barnbarn till marknaden här i Lidköping...lördagar o onsdagar! blir så sällan annars ♥ Kraam Gunilla

    SvaraRadera
  3. Men du, var du i Gbg redan kl 11.00, ja, jag vet ju att du är tidig av dig. En riktig Early Bird!
    Sörentorp = Ulriksdal, eller hur?
    Kul att ha så gamla väninnor. Nä, idag blir det fel, det är ju inte ni som är gamla, det är ju jag. Men att ha varit vänner så länge, guld värt, eller hur!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. verkligen härligt med så goda vänner

    SvaraRadera
  5. Gokväll fina Annika! så härligt med goda vänner,säger jag om igen :) tänk att tiden bara svischar förbi när man träffas :) några har jag tyvärr märkt med tiden att det blivit lite förändringar i mellan oss,en del har man däremot dragit sig mer till,oj vad svamligt hoppas du förstår hi hi.Kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Härligt med fina vänner! De ska man vårda. Gärna tillsammans med fika ;)
    Ha en fin söndag.
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika