söndag 2 mars 2014

Söndagsfika på Snäckan.....!!

God eftermiddag, på er!!
Hoppas helgen hittills varit bra, att ni har njutit och haft det gott!

I morse var lilla mamma och jag uppe tidigt, vi var ju tvugna att titta på Vasaloppet!! Eller iaf det mesta av det!
Åt en god frukost samtidigt!!

När vi ätit och sett en stund, åkte vi till Snäckan. Härligt att dom har öppnat igen..och nu framöver har dom öppet varje dag!

Vädret, tja vad skall jag säga?? Ingenting....

 Ni ser ju..vilket väder det är...dessutom regnar det...
 Svårt att tro, att om drygt 2 månader..så kanske det bor många här på vandrarhemmet...

Var mysigt att komma in i värmen....





 Blev kaffe och en nybakad, varm kanelbulle...mmm

Efter att vi fikat klart, åkte lilla mamma hem.

Jag har grejat lite här hemma, och ätit en god middag. Så nu sitter jag här och myser i soffan. Kikar även lite på tv.

Blir en fortsatt lugn dag, så jag önskar er alla, en härlig fortsättning på söndagen!!


 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Vilket underbart mysigt ställe...sånt där gillar jag att åka ut till och mysa en stund :)

    Ha det fortsatt gott vännen♥
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  2. Ja nu får allt solen titta fram .är himla grått ute .Härliga bilder .Ha en skön kväll vännen .Njut och mys .Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Nä, nu är det ingen idé att prata om vädret, det är som det är! Och idag har det ju varit förtjusande minst sagt. Ni har haft trevligt din mamma och du hör jag, det tycker jag låter bra. Och gofika har ni fått.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vilket ställe! Där skulle jag trivas! :o) Du har nog haft samma söndagsstart som jag. Jag "åkte också vasaloppet" medans jag åt lång frukost. Så myser jag nästan varje söndagsmorgon. Ibland tar det till mitt i dagen innan jag kommer i kläderna :o)

    Nu håller vi tummarna för att vi snart får lite sol och i ditt fall lite mindre vind.

    Kram till dej!
    Monika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika