lördag 1 mars 2014

Ny månad...igen..!!!

Go kväll!!
Skriver inte någonting speciellt om vädret idag...är precis som dom andra dagarna!! GRÅTT!!!

Sovit uselt i natt!! Vaknade 01.40..och sedan var det kört! El slumrade kanske lite någon gång! Har så ont i mitt högra ben, tyvärr!  Har blivit efter att jag hade gallstensanfallet. Vet inte vad som hände. Är väl tvungen att kontakta min läkare på måndag!

Tvättade i morse. Efter tvätt och frukost, gick mor och jag till Blomsterkroken, dit även Anki kom. Gäller ju som sagt att hålla på traditionerna...fniss
Såå mysig fika...precis som vanligt..

 Drömtårta fylld med grädde och hallon...mmmm

Efter fikat gick vi lite på stan, sedan hem. När vi kom hem..funderade vi på vad vi skulle hitta på. Så då åkte vi till IKEA och åt middag...


När vi sedan kom hem igen, gjorde jag efterrätt...
 Jag tycker det är så gott med fruktsallad, och till det måste jag ha, en klick med grädde...
 Känner riktigt hur vitaminerna hoppar runt i kroppen!!

Nu mina vänner skall jag ta en macka och sedan blir det tv, resten av kvällen!
 Önskar er alla en fortsatt mysig lördagskväll!!


Jag tror..att det var därför jag sov så dåligt i natt...haha

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Vad mysigt du har det och riktigt gottigt att äta och så massor med vitaminer förståss, fruktsallad är ju sååå gott!! :)
    Ha det riktigt fint vännen♥
    Kram Lollo

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika