fredag 28 februari 2014

Flera nyanser av grått....!!!

Go kväll på er alla!!

Känns som att jag haft denna rubriken förut, men precis så här har vädret varit dom senaste dagarna!! El senaste dagarna...tycker det har varit såhär sedan i höstas!!
Har även regnat både igår och idag!!
NU vill jag ha VÅR!!!

Då lämnar vi vädret...hihi

Igår hämtade jag Josefine så åkte vi och hälsade på min faster. Även min lilla mamma kom dit.
Jag hade köpt med...

Såå goda laktosfria semlor...från Einars!!
Satt och pratade massor,  och ännu en gång.. jag är så imponerad,  min faster fyller 87 i sommar...och vilket minne hon har!!

Min lilla mamma följde med mej hem..men vi stannade till på Torp på hemvägen, och handlade lite.

I dag har jag varit på vårdcentralen och fått B12-spruta. Sen åkte vi vidare till Överby, där fikade vi på...


Tittade lite i affärerna, sen därifrån till BlomsterLandet...

 Kände för lite vår på balkongen!

Hem åt middag, sedan till Torp och därefter till IKEA. Så vi har haft en heldag!

Nu har vi landat i soffan och skall titta på Let´s Dance , så jag önskar er alla, en fortsatt mysig fredagskväll!!


(bild lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Go kväll! penseer hos dig med ser jag :=) samma sort tror jag som jag köpte! det är vårtecken det!!!ha en fin helg vännen! kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Ja penseer är vackra vårblommor! Kanske ska våga mej på det också!Visst är det kul att dom är klara i huvudet.Min pappa blir 87 nu snart,han är riktigt klar också verkligen,fast mer glömsk men vem är inte det:)) Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra penseer du fick med dig hem. Nu är äntligen våren på ingång! Med Vänliga Hälsningar Blomsterlandet

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika