fredag 7 februari 2014

Frukost....kalas...fika och OS-invigning!!!

Go kväll på er!

Sitter och lyssnar på regnet som vräker ner...ja det har regnat och blåst heeela dagen..riktigt tråkväder!!

Jag har sett på OS-invigningen, antar att det är flera av er som också har gjort det!  Undra vad ni tyckte? Jag kan säga såhär, vissa delar tyckte jag var bra!

I morse kom Lisa hit på frukost....

 Hon hade med färska frallor, och det gör frukosten, ännu godare...!!

Efter avslutad frukost, åkte jag hem till Karin, hon fyller 60 år idag...så det var öppet hus. Blev bjuden på smörgåstårta, åt bara lite, för det är ingenting jag är så förtjust i. Sen blev det kaffe och en himmelsk tårta!!

Direkt därifrån till IKEA, där jag mötte upp Boel, så blev det bl a fika där. Satt och pratade och vips..hade drygt 1 1/2 tim gått!!

Sen hem...ätit lite och som sagt sett på OS-invigningen från Sotji.

 Som jag skrivit tidigare, älskar jag tulpaner, och framför allt, när det är många i en vas!

Nu mina vänner skall jag fortsätta slappa, så jag önskar er alla en fortsatt mysig fredagskväll!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Go kväll från mig som inte sett ett dugg av invigningen :( smörgåstårta är gott,men den måste vara lagom :) inte för kladdig,gräddig eller för mycket majonäs o absolut ingen tonfisk ha ha det var krav det..faktiskt har ica maxi den godaste här i Jönköping.Ha en fortsatt mysig kväll! kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Låter som en mysig fredag .Älskar också tulpaner .Njut kvällen fina du .Kramar Rita

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika