torsdag 6 februari 2014

Bli bjuden på både fika...och middag...!!

Go kväll, denna regniga och blåsiga kväll!

Har precis kommit hem, och jag kan säga att det var ljuvligt att komma in!

I dag har jag haft lyxen att bli bjuden, på både fika och middag!! Såå gott.

Efter frukost och hemmafix, gick jag hem till T, han fyller år idag! Så även hans mamma kom dit. Hon hade med sig semlor som hon gjort! Bakat bullarna och gjort mandelmassan själv...kan bara säga..att dom var ljuvliga!!

 Sen hem...åt lite lättare, och bara slappade.

Var nu ikv hembjuden till Pia på middag! Så trevligt och så gott! Så jag säger Tack igen!

Tänk, en helt vanlig torsdag..och så blir man bjuden på både det ena och det andra! Ibland skall man ha tur! Fniss.

Nu mina vänner, skall jag sätta mej i soffan och kika på "Hela England bakar ". Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Åh, den semlan såg väldigt god ut! Låter som att du haft ännu en härlig dag! =)
    Tack snälla du för alla fina värmande ord och din omtanke!
    Många kramar /Maria

    SvaraRadera
  2. Ytterligare en trevlig dag, visst är det härligt. Men så tråkigt väder, tur man har tak över huvudet. Solen kikade ju fram för ett ögonblick och sen tvärvände det och blev regn......
    Vilka semlor!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Låter himla mysigt .Ha en skön kväll rara du .Kramar Rita

    SvaraRadera
  4. Den där Aggie är inte så dum att ha som vän förstår jag. Tack för den fina orden på slutet. Önskar dig en fin helg. Här i Ystad tvättar regnet bort sista snön.

    SvaraRadera
  5. Hej sötis! ja ibland ska man ha tur! Fick en semla av gubben här igår kväll också! Fast inte hemmagjord tyvärr..Fast go ändå! Hoppas du får en fin helg vännen min ♥ Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika