söndag 2 februari 2014

Bredaband och Födelsedagsfirande....!!

Go kväll på er alla!

Först niger jag och TACKAR Yohanna och Niklas för att ni fixade mitt bredband igår!!!
Är alltid skönt när någon som kan..och tålmodigt ordnar det! Så Tack igen!!!

Måste börja med dom vita tulpanerna som jag fick av May-Britt....

 Ja du May-Britt...vad tror du...vita, eller?? Ha ha...

I går träffades Anki och jag på Blomsterkroken. Alltid så trevligt att ses, och mysigt just med lördagsfika!

 Blev kaffe och en minisemla. Sååå god..och givetvis laktosfri!!

Efter fikat gick jag hem och fixade lite....
 Började med dukningen....

 Sen fixade jag maten. Sallad, ris, köttgryta, ugnsbakade rotsaker...osv...
 Sen till efterrätt blev det minisemlor...tyvärr ingen bild på dom.
Till middagen kom mina döttrar med respektive. Hade en såå mysig eftermiddag. Som sagt fick bredbandet fixat och sedan spelade vi Yatzy.
Det är alltid lika trevligt att ses...är så lätt att umgås, och vi har alltid massor att prata om!

Då var det söndag igen!

 Slappade på morgonen och förmiddagen. Bakade bröd..men se dom blev helt misslyckade. Eller helt och helt, dom går att äta, men blev ingen höjd på dom. Antar att degvätskan var för varm eller kall.

Sen har jag faktiskt sett solen idag...och tänk hade även ca +4c...så snön smälter undan rätt bra nu. Snacka om slask!!

Nu på eftermiddagen, har jag varit hemma hos Josefine och Niklas. Niklas fyller år i morgon, men hade kalaset idag ist.
Såå mysig och jättetrevlig eftermiddag!!
Med god tårta...och kakor...

 Smakade så gott!!

Nu är det soffhäng som gäller resten av kvällen! Så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig kväll!!

Kryp upp i soffhörnet, dra filten runt dej...drick någonting gott, och bara njut av livet och det DU har runtomkring dej!!

Jag vill även ge dej, några ord på vägen....

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Det var en trevlig helg du haft! Så härligt!
    Men så lustigt med tulpanerna :o) Gjorde verkligen inget. Så härligt fina dom blev i alla skira pastellfärger. Hahaha, det är som flera överraskningar i en med dina tulpaner.

    Mys o må och sov gott!

    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  2. Mumms så hungrig jag blir av ditt inlägg....ooo så vackra tulpaner...om än inte riktigt kritvita...hiih..

    Önskar dig en finfin inledning på nya veckan
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  3. :) Vad härligt. Jag blir bara så glad att läsa din blogg Annica. Du är så positiv. Hoppas att det är bra med dig efter sjukhusvistelsen. Mycket smaskigt på bilderna. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika