måndag 3 februari 2014

Härliga måndag....!

Undra hur många som säger det...?? De flesta gillar ju fredagen och helgen...men se jag tycker att måndag..kan vara precis lika bra!!
Kanske beror på att jag inte jobbar...men även om jag hade gjort det, så tycker jag att man skall ta vara på varje dag, och göra det bästa av den!

Go kväll på er förresten!!

I dag när jag kom ut, kändes det nästan som lite vår i luften. Ja jag vet, att det är tidigt osv. Men luften var ljuvlig, och ca +5c och solen letade sig fram emellanåt, Då kan man ju inte mera än att tycka att det känns som vår!!

Karin var här på förmiddagen på fika. Jag bjöd på minisemla, så nu räcker det snart för min del, med semlor!
Sen gick jag ut på stan, mötte upp T så vi gick till Blomsterkroken. Var en jättemysig fika!

Gick direkt därifrån, hem till Lisa. Där jag blev bjuden på kaffe och nybakad kaka! Jättetrevligt!

Tackar för era krya på dej hälsningar och att ni hoppas att jag mår bättre! Tack jag mår bra!! Kan känna lite ibland, fast idag mår jag illa. Har gjort det hela dagen och det är så där. Fick förresten papper från kirurgen idag. Där jag skulle fylla i hälsodeklaration och närmast anhörig..osv. Inför kommande operation. Skönt att det går framåt...även om det är flera veckor kvar!

Nu mina vänner skall jag bara mysa och ha det gott! Så jag önskar er alla, en fortsatt skön kväll!!


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Inte nice att gå omkring och må illa. Hoppas det går över fort som sjutton! Skönt att det går framåt med annat iaf.

    Alla dagar med bra innehåll är bra dagar! :o) För mej är oftast söndagar de bästa dagarna. Tror det varit så i hela mitt liv faktiskt, när jag tänker efter. Nu ska jag inte skriva en hel bok om det här utan det kanske jag sparar till ett kommande inlägg i bloggen istället :o)

    Ha en fin kväll! Bara MYYYYYYS! :o)
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  2. Ja tänk att det blev så lika idag. Kanske inte så konstigt för det har ju varit en härlig måndag.

    Må så gott och ha en fin kväll.

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika