lördag 7 december 2013

Älskar lugna dagar.....!!!

Go kväll, denna lördagskväll!!
Hoppas att ni har det bra...och att ni fått lite snö...!! Avis..vem jag..nej inte alls..eller JO det är jag!!
Här är det kallt, fortfarande lite puder...och solen har visat sig, från sin bästa sida..hela dagen!!

Tog det lugnt i morse..åt frukost i sängen och bara njöt...har även fått prenumeration på Bohusläningen i några månader, av min lilla mamma och visst är det mysigt, att ha en tidning tiiidigt på morgonen!!
Får nog fortsätta ha den...!!

Efter frukosten åkte jag till Överby, mötte upp Susanne så vi tog en långfika på Espresso House.
Alltid lika mysigt att ses...och så var det ju det där, med att skratta ihop!! Lika kul som alltid!!
Tack Susanne för en så mysig fika. och många "goa" skratt!!
Efter fikat tittade vi lite i affärer.

Har bara slappat sedan jag kom hem. Så skönt!! Fixar lite med julklappar och bara har det gott!!

Nu skall jag fortsätta njuta...så jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!

Måste bara rekommendera en film vi såg i går...

Riktigt bra!!!

Försök att inte stressa nu inför julen. Med mat, julklappar, blommor..och allting annat som skall köpas.
För DU skall ju njuta av julen och inte vara sönderstressad, av alla måsten!
För som DU vet, det blir jul ändå...och det viktigaste av allt!! Är väl ändå att man umgås!!
Varför inte göra som jag brukar göra. Hör av dej till någon som DU vet är ensam på julen, öppna ditt hem och bjud in!! Mat och värme har man allt, så att det räcker till flera!! I alla fall har jag det!!

Lyssna och njut....


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika