söndag 8 december 2013

Snöar och 2:a advent...!!

God förmiddag!!

Så fick jag då, Äntligen min efterlängtade snö!! Snöar ymnigt...

Såg ut såhär...förut...men nu har det kommit mera...:-)

Ikväll kommer älskade Josefine hem. Så det klart...det får inte komma för mycket snö!!

Ja då var den 2:a advent...
 Tiden nu fram till jul, går ju så fort! Gäller att njuta, av allt som julen för med sig!!

Jag har avnjutit god frukost, sitter och tittar lite på nyhetsmorgon...
Idag blir en riktig slappar dag! Inte göra någonting speciellt. Eller...jo jag skall om en stund gå till torget, är Gammaldags jultorg, tänkte titta lite och ta en fika med T.
Men sen blir det lugnt!!

Så mina vänner, jag önskar er alla en fortsatt mysig söndag!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Så mycket du hunnit göra och så många härliga bilder, det riktigt lyser mys kring dom alla och bakat har du gjort. Vilket fantastiskt vackert bröd, trädbrödet! Du är en riktig bakerska, du!
    Ja, men, blev man glad i morse, eller, och sen lika ledsen när det tvärvände, och nu är det så där som jag inte tycker om. Lite vitt och massor av svart. Usch! Då kan vintern kvitta.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej! passar på att önska dig en fin kväll ♥ här blir det soffhäng med en god smörgås :) kram kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder ! Hoppas att du fick en härlig och mysig 2 advent vännen .Kramar Rita

    SvaraRadera
  4. :) Så mysigt du har, och det ser ut så har vi ungefär lika mycket snö.
    Önskar dig en fin vecka, kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika