tisdag 15 oktober 2013

Mysig fikadag....!!!

Go kväll på er...!!

Nu är det säkert någon som tänker...gör hon ingenting annat än fikar...! Nej..inte mycket...svarar jag då...ha ha...
Jo det klart att jag gör...men detta är ju som jag skrivit förut...mitt sätt att komma ut varje dag...och träffa mina goda vänner...!!

Men vi börjar i morse...när jag vaknade var det grått...grått och dimma...men kan ni tänka er...sedan försvann både det gråa och dimman...och det blev en strålande dag!!Ännu en ljuvlig dag...alltså!

Efter frukost och fix...gick jag ut på stan..där jag mötte upp Ann-Louise...vi gick lite på stan...och bl a gick vi in på Systembolaget...så jag beställde Blossas årsglögg..så den får jag på torsdag! Skall bli så spännande...eftersom man själv...skall bestämma vad den smakar...ha ha...

Sen gick vi till Yerba....


Äppelpaj...såå god...


Efter en stund kom även Annika...var så längesedan vi sågs...så oj oj...vi hade massor att prata om!!
Tja...som vanligt satt vi i Flera timmar...en helt fantastisk fika!! Ännu en gång!! Vilka vänner jag har!!!

När jag kom hem...hade jag fått brev från min läkare...så nästa vecka blir det kortison...hoppas bara att det hjälper...!
I morgon skall jag visa er var jag skall få det...är på ett par av mina "triggerpunkter"!

Drog på mej löparkläderna och gav mej ut...gick bra...och jag känner återigen att jag orkar!!
Vilket är en ljuvlig känsla!!

Hem...åt middag...fixade lite...och sedan kom Lisa..på kaffe...macka...och även lyxade vi oss med ett glas rött!

Nu mina vänner önskar jag er alla...en fortsatt skön kväll...!!


Tänk på en sak....ibland vill man säga det man tänker....men tänk då.. en gång extra...för ibland måste man det...tänka till alltså!
Finns ingenting som kan såra mer...än ord...som man inte skulle sagt!...och som DU vet..det är försent att ta tillbaka orden...när dom kommit över dina läppar!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Vilken gofika! Och idag ser det ut att bli en lika fin dag - det är nästintill otroligt.
    Det där på slutet med orden som man kanske inte bör säga var bra. För oftast kan man hoppa över vissa ord, det mår alla bättre aav.
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika