måndag 14 oktober 2013

En helt vanlig måndag.....!

Hej...denna gråa och mulna dag! Men det har ändå varit ganska behaglig temperatur...runt +10c.

Vad har då hänt här idag...?

Vaknade tidigt...åt frukost...och påtår...läääänge...!! Uppskattar dessa frukostar såå mycket! Att bara i lugn och ro...sitta och njuta av den!

Sen har jag grejat lite här hemma...bl a pratat länge, i telefonen med en god vän! Är ju så sällan man gör det nu för tiden...det blir antingen sms...eller så ses man och tar en fika...vilket alltid är så mysigt!

Nu på eftermiddagen har jag varit hos Karin på en fika...alltid lika trevligt!

Tja...det var väl min dag...i stora drag!

Så mina vänner...nu önskar jag er alla...en fortsatt mysig kväll...så här en helt vanlig måndag!!





 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. En mysig dag, med andra ord och att prata i telefon är väl huur myysigt som helst! Kan man göra i timmar!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Nu har jag gjort det igen - glömt att kommentera! Det händer ganska ofta, jag läser inlägg och är så upp i dom och jag vet vad jag vill säga och sen är det som om jag har gjort det och så har jag inte det.

    Jag läste ditt inlägg om när du handlade kläder och var i Göteborg, men jag ser nu att jag glömt kommentera......det är dags för lite semester, tror jag.....

    Snygga kläder hittade du och jag gillar ditt halsband, jättefint! Och vilket kondis ni var på. Jag har nog inte varit på Nordstan på flera år, tror jag.

    På tal om kondis, jag läste om ett ganska nytt på Avenyn 7, där har tydligen Le pain francais öppnat Skandinaviens största och det såg hur läckert som helst ut på bilderna. Får sätta upp det på att göra listan.

    Kul formar du hittade på IKEA. Dit skall jag en dag snart, jag har en lång lista.

    Facebook gick jag ur. Det blev för mycket kändes det som....men jag missar säkert en massa, men det får vara så. Undrar vem som ville "kapa" dig!!! Något för krim.

    Idag ser det ut som om dimman kommer att lätta och vi kanske får en fin dag till. Fast skogen får vara för min del just nu. Älgjakten, du vet. Inte för att det finns så många älgar precis här, men ändå.

    Ha det gott och som sagt, vi hörs, kramarna stora!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika