torsdag 17 oktober 2013

Härliga torsdag....trots vädret...!!

Go kväll...!!

Vaknade till en mulen...grå och regnig dag...men sedan på eftermiddagen..blev det bättre...och nu ikv riktigt skön..hög luft!

När jag i morse...satt i sängen och åt min frukost...fick jag ett sms av Helene..om jag kunde fika...om ca 1 tim..
Om jag kunde...självklart var sååå längesedan vi sågs!!
Så jag hoppade in i duschen fixade till mej..och var på stan vid 10.

Vi träffades på Lejas och satt där ett par timmar och bara pratade och pratade...tiden rusade verkligen iväg!

Hem...åt middag...hämtade upp Josefine...och så åkte vi till Torp...där även Yohanna slöt upp. Så vi gick till Briggen och fikade. Såå mysigt!!!

När jag sedan kom hem igen...var det liiite sol...och som sagt en ljuvlig luft....så på med löparkläderna och gav mej ut!
Gick så lätt...skulle nog kunna sprungit hur långt som helst! Härligt att det känns bättre...och att både lust och ork..kommit tillbaka!

Nu mina vänner skall jag gosa ner mej i soffan...och se lite på tv...så jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Gokväll Annika! hoppas allt är bra med dig :) det låter ju så i af..härligt med spontan fika o tjatter!godnatt o sov gott kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Tack för titten,nä det är b a r a lite halvjämnt,inget att fira igentligen men ändå kul med paket fast man gammal blir! Ha en trevlig helg gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. :O) Vilka fina blommor du har fått. Du hinner alltid så mycket på dagarna, det beundrar jag dig för. Och härligt med så många fina vänner runt omkring dig. Tack för dina fina kommentarer på bloggen. Trevlig helg. Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika