fredag 18 oktober 2013

Mysiga fredag.....!!

Go kväll...!!

Alltså vilken ljuvlig dag även idag....lite kallare...men strålande sol...!!

Har sovit sådär i natt...tror att jag varit vaken en gång i timman...säger då det! Men var ändå pigg...när jag gick upp strax innan 07...hur är det möjligt...!!

Började dagen med att tvätta...sedan när jag gjort det...åkte jag ut till Gustafsberg...och där mötte jag upp Lisbeth...


 Så vackra träd...även om de flesta löven...ligger på marken....


Snäckan...så mysigt att sitta inne och fika...i värmen från kakelugnarna...




Efter fikat...åkte jag hem en snabbis...sedan iväg och hämtade Lina...så åkte vi till Torp. Fikade på Briggen och sedan gick vi och kikade lite i affärerna.
Därifrån åkte vi till IKEA...skulle ju se...julsakerna...men blev så besviken...!! Var ju nästan bara julgranspynt...typ kulor i himmelens alla färger...träffade Yohanna...så vi pratade lite med henne...

Åt lite mat ist...och även en kopp kaffe...tycker det är så gott efter maten!

Laxen var jättegod...och som ni säkert förstår....gillar jag inte!! potatis...(inte kokt iaf)

Har som vanligt haft en mysig dag...och det gäller verkligen att ta vara på varje dag...och leva här och nu!!

Nu önskar jag er alla...en fortsatt mysig kväll...!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


3 kommentarer:

  1. Klart du vaknade en gång i timmen, det är ju fullmåne!!!
    God mat ser ni ut att ha fått och så vackert det är i Gustavsberg nu. Men hösten är ju sån, färgrik!
    Helgen är full här, men just nu är gästerna iväg och stänger av vatten osv i sitt eget sommarhus, tvärsöver 162:an och vid Gullmarn. lugnt och skönt en stund.
    snart ses vi!
    kramar

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också lax. Jag föredrar fisk än kött när jag går på resturang. Jag har 23 mil till närmaste IKEA, så lite avis blir jag allt på dig. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Vilka ljuvliga bilder du bjuder oss på! Så höstvackert där är! Igår blev det lax även här. Gottigottgott! :o)

    Känner väl igen det där med sömnen. Ena dagen pigg, trots sömnbrist. Men andra dagar mer än seg. Sova med en värkande kropp är inte lätt. Det blir ett evigt snurrande i sängen. Haha, ibland så snurrigt så man blir yr ;o)

    Hoppas du fått god sömn o skön vila!
    Kramar
    Monika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika