onsdag 18 september 2013

Döttrar och jag.....!!

Go kväll...!!

Idag har varit en skön..men mest mulen dag!

Efter frukost...dusch osv...hämtade jag upp dom två...som jag Älskar allra mest...

 Så åkte vi till Torp...fikade på Briggen...handlade mat...gick och kikade lite...köpte jeans....osv...
Sen hem..plockade upp allt...åt middag och sedan gick jag hem till Ann-Louise...där jag tillbringat hela eftermiddagen...såå mysigt!

Nu sitter jag och slappar..i soffan...kikar lite på "Halv åtta...."

Så mina vänner...jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Mysig dag du har haft och tack rara du för fina ord och jag kan tro att skar i mammahjärtat när din lilla fick tvångssys.... Skar i mitt med.... Fyy!

    Önskar dig en fin torsdag!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Hej vännen :O) Jag har saknat dig. Ser ju att du har hunnit skriva en hel massa sen du kom hem från utlandet.
    Du har jättefina döttrar. Jag förstår att du är stolt över dem. Tack för dina alltid så trevliga kommentarer på min blogg. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Ja så fina töser du har:) Träffade mina fina ungar idag minsann,sonen blir inte så ofta.Han skrev ett sms till emj i kväll..Åh så roligt att träffa dej fina mamma idag..Oj du förstår att det gläder mej så Han o ena dottern var här förra veckan så det hade ju inte gått flera månader precis,hihi Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Dina döttrar är sååå fina!!

    Kikar in för att önska dig en riktigt fin hösthelg...hos mig är det fullt upp så hinner inte så mycket datatid.
    Stoor kram Lollo ♥♥

    SvaraRadera
  5. Den bilden är så fin på dina flickor ♥♥ i helgen firar vi våran E som fyller 17 år mitt ♥ .Njuter av denna vackra höstdag mellan städ o fix.Trevlig helg Annika .kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika