fredag 20 september 2013

Firat i dagarna två....!!!

Go kväll...!!
Visst har jag det...firat alltså..och ändå är dagen F...som i födelsedag...först i morgon!!

Börjar med gårdagen...
Fikade på stan med T...satt ute i solen och njöt...sedan körde jag honom till Thn...där han hämtade sin mc..
Hem...då ösregnade det...fixade och grejade...för sedan på kvällen kom Yohanna och Lina..och sedan några goda vänner....

 Bjöd på...ost...kex...frukt och vin...
Till kaffet hade jag gjort äppelpaj....
 Jag fick blommor...

 Vin...

 En burk hemmagjord björnbärssylt...

En glasängel....

 Hade en såå mysig kväll...!!

Sen har vi dagen i dag...varit en hel del sol...underbart!!

På förmiddagen kom T på fika....

 Fick denna gulliga ask...och en berlock i form av en ängel..gulligt!!


 Några kort fick jag idag...gulligt!!

Sen har jag blivit bjuden på lunch...satt ute i solen...underbart...!!

 Fått ännu en bukett...

Niger och Tackar för blommor och presenter...kort..och lunch!!

Man kan nästan tro att jag fyller jämt...fniss...men icke...kommer ett steg närmare...60..opps..hur lät det?? Fast det är några år kvar!!!

Efter lunchen..fikade jag på Snäckan med Josefine och Niklas...så mysigt!!
Sen hem...bakat en tårta...och gjort bottnarna till Schwarzwald tårta...hmmm...gör inte om det...vet inte ens om den går att äta..i morgon...fniss...!!

Så mina vänner...nu skall jag gå och lägga emellan tårtan...så jag önskar er alla en riktigt God Natt!!!

Kom ihåg...skiljs eller somna aldrig som ovänner...!! Njut och tag vara på Livet som är här och nu!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Grattis på dej ...wow vilket firande i förskott
    hur ska det bli på den riktiga dan då ?!
    Kraaaaaam Bittan

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen fina vännen ! Ja här har det varit fest i flera dagar ,underbart .Vad fina blommor du har fått och paket.Önskar dej nu en super härlig födelsedag fina vännen .Mys och njut .Kram Rita

    SvaraRadera
  3. Grattis goa Annika på födelsedagen...♥ Vilka fina presenter du fått...Änglar är livet det se..kram Gunilla

    SvaraRadera

  4. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Grattis, du blev ordentligt firad, kul med vänner fika och mat.

    Önskar dej underbara dagar
    Kram Margaretha

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika