söndag 18 augusti 2013

Vill INTE....!!!

Ha mera regn....det räcker nu!!!

Go kväll på er...!
Ja idag har det varit övervägande regn...men ganska varmt...!!

Igår var lilla mamma och jag på Yerba....

Blev ett ljuvligt väder...sol...och så skönt...!

 Denna ensamma ros...prydde sin plats i en rabatt...bara sååå ljuvlig...

Idag...började jag dagen med en löptur...var mulet..men +19c vid 08...så det var ganska varmt!
Gillar när det är lite kyligare i luften...känner att jag orkar mera då!

Sen hem...åt god frukost...efter den blev det en tur till Snäckan....
Då var vädret inte lika bra....

 Tycker att det är så mysigt med våra skärgårdsbåtar....



Efter fikat...styrde min lilla mamma kosan hem...!!

Jag fixade och grejade lite här hemma...sedan blev jag upphämtad av min vän, hans bror och svägerska...och så blev det Snäckan igen! Hade en trevlig fika..och promenad!

Hem...åt middag och sedan åkte jag hem till Josefine och Niklas...hade med dvd-skivorna...som jag "framkallat" från vhs band...
Det är när barnen är små...såå mysigt att se...och då slår mej tanken...IGEN!!! Hur fort tiden går och har gått!!
I dag är mina döttrar vuxna...men hallå...var tog tiden vägen??

Var även en snabbis till Yohanna och Lina...kikade bl a på deras nya köksbord. Blir såå fint!!

Nu är jag hemma sedan en stund...och har parkerat mej i soffan...och här kommer jag att sitta...en lååång stund!

Så mina vänner...nu önskar jag er alla...en fortsatt mysig söndagskväll!!


 (bild lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. :O) Hej min vän! Jag är så glad för att du är så flitig på att kommentera på min blogg fast inte jag gör det lika ofta på din. Ser att du har haft en bra dag fast det har regnat. Jag tycker att du hinner med så mycket varje dag. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  2. Då har du/ni haft en fin helg förstår jag! Vi skulle tagit en liten cykeltur för att tömma båten förut.Vikken tur vi ej hann ut! Hela himlen fullkomligt vräkte ner med regn! Sen höll det upp,sen kom det mer då lessna jag.Så jag ska sätta mej en stund också faktiskt o njuta en stund i soffan sen blir det sängen ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Låter som en skön söndag ,ja om vi tar bort regnet .Här regnade det i går kväll så det gjorde inte så mycket !!!Ha en skön start på nya veckan fina vännen .Kram på dej Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika