lördag 17 augusti 2013

Lördags förmiddag....!!

Hej på er mina vänner....!

Sitter här i soffan och bloggar...kikar ut på vädret...och inser...att kanske kanske..blir det en solig dag idag...!
Tycker att vi fick det regn vi behövde...igår...för då var himlens alla portar öppna ett tag!

Så hur var gårdagen då...??

Jo, jag startade dagen med en löptur...luften var inte den bästa...men det var skönt ändå!

Lilla mamma och jag åkte till Snäckan, där vi mötte upp Josefine för en fika! Vi hade såå mysigt...

Bloggerskan och lilla mamma....

Sen var mor och jag på Torp...handlade lite bl a jeans...men dom får ni se en anan dag...! Sedan vidare till IKEA...skulle inte ha ngt men handlade ändå!
Köpte bl a ett svart kuddöverdrag...som jag skulle ha på min säng!
När jag sedan stod och borstade tänderna igår kväll...kom jag på...hmm...har inte jag två svarta kuddar i garderoben...?
Självklart hade jag det....säger då det...kan det vara åldern...??

Det var gårdagen...och nu är det idag....!!

Mor och jag skall strax gå iväg ut på stan...! I dag blir det lördagsfika på Yerba...och sedan får vi se vad vi hittar på!!
Så mina vänner...jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig lördag!!

Kom ihåg...att framfrutan är mycket större...än backspegeln!! Så lev här och nu...låt bli att blicka tillbaka...utan se istället framåt!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Åh så fin bloggerskan med söta mor är ♥ Jaa DET är åldern jag lovar Annika:)) Eller så vill man så gärna ha det nya o glömma det gamla man gömt undan...Ha en fiin lördag ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Så härligt med mor-dottertid! Sedan jag var några dagar på egen hand, (med yngsta döttrarna) i min hemort på semestern, och spenderade tid med min mamma så saknar jag henne (och pappa förstås) för första gången på dessa år som vi bott "hemifrån". Klart de alltid funnits i mina tankar, men nu kan jag verkligen SAKNA, om du förstår vad jag menar...
    Ha en fortsatt fin lördag!
    Kram på er!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Va härligt ni har det !
    Åhhh vad jag saknar min mamma som gick bort alldeles för tidigt , jag var bara 35 och nu snart femton år senare har vi inga föräldrar alls kvar i livet , varken Darlingen eller jag så ta vara på tiden !!!!!

    Ha en mysig kväll .

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Tak snälla för "krya på dig hälsningen" det värmde!
    Fnittrar lite över debortglömda kuddfodralen..jag gör precis likadant..köper det jag redan har :0

    Ha det gott! Kram kram Sanne

    SvaraRadera
  5. Så mysigt ni har det!
    Och du vädret.....ja, vad säger man, nu vet jag att det kan skilja mycket mellan var vi bor fast vi bor såpass nära varandra, men jösses, du milde vad det regnat i 3 dagar nu. Fast i går var det fint på dagen.
    Ses i morgon!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika