måndag 19 augusti 2013

Sömn...vad är det...????

God morgon...!!!

Alltså...säger då det...vad är sömn...eller varför skall man sova?? Ja..det är en fråga jag återigen ställer mej...!!
Då förstår ni..hur natten varit....!!
Om jag kunde sätta fingret på...vad det beror på..!! Klart lite bidragande är...att det är varmt i sovrummet...även om jag sover med öppet fönster...och balkongdörr....ändå är kudde och täcke...phu...varma..
Någon som känner igen sig...??

Sen klart att det mesta står nog lilla kroppen för...som gillar att jäklas med mig!
Nog om detta och sovande eller inte!!

I morse när jag klev upp ur sängen...var det sol...och knappt ngn blåst! Nu ser jag mååånga moln på himlen..och att det börjat blåsa lite!
Men hörrni...blev det inte sensommar...eller början på höst...väääldigt tidigt???

Tja..mera denna morgon...?? Tvättar....ätit god frukost...och skall snart hoppa in i duschen...eller hoppa och hoppa...:-)

11 kaffet avnjuter jag på Snäckan med Agnetha ( bloggen Snäckskalsdalen) kan väl tänka mej...att det blir som vanligt...prat och prat...i flera timmar! Såå mysigt!!

I kväll skal jag träffa Lisa en sväng, det var längesedan...och tänk hon har blivit farmor!

Så mina vänner....nu önskar jag er alla...en fortsatt ljuvlig dag...och jag antar...att nu är ni tillbaka i vanliga rutiner igen...! Vad det gäller jobb och skolor!


 (bilden lånad från nätet)

Precis så här är det!! Den dagen man eventuellt får barn...från och med då!! Så är man förälder så länge man lever...och barnen skall Alltid veta...att vad som än händer och vad som än sker...så finns jag ALLTID där för dom!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


6 kommentarer:

  1. Jag lånar bilden/texten på föregående inlägg. Du hittar mycket tänkvärt. Ha en bra dag vännen. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  2. Trist när man inte får sova .Vad skoj att träffa din bloggvän i dag .Mys och njut och bara ha det gött.Ha en skön start på nya veckan .Kram På dej Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej!hoppas även denna dagen varit fin ♥ lite blåsigt men annars sol/moln..detta med sömnen måste vara jobbigt! jag sover för det mesta som en stock o de få gånger jag inte gör det är skit jobbigt!! så då måste du ha det just så! ha en fin vecka ♥ kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Hej bästa Annika!

    Tusen varma tack för den fina kommentaren. Den värmde så gott och gav positiv energi. Dagen idag blev åter igen en känslomässigt jobbig dag.

    Jag tänkte precis samma om Kungaparet, "vad korta dom är". Jag stod alldeles bredvid och kände mej snudd på "liiite lång". Hahaha, DET händer inte ofta kan jag säga!

    SvaraRadera
  5. Åh, jag är så trött så jag vet inte om jag ens avslutade min kommentar!

    Blev det nu två kramar så är det ju inte hela världen.... :O)

    Kraaaam

    Monika

    SvaraRadera
  6. Japp, det vart lite prat. Lindrigt uttryckt. Jösses, det är som om vi känt varandra i hela våra liv.....märkligt!
    Idag är det en härlig dag igen! Tänk att vi missade att det var fint när vi var på Snäckan, men det blir väl så när man har engagerande saker att ventilera......
    Kramarna stora

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika