tisdag 20 augusti 2013

Pratar och pratar....!!!

Ja det är precis det jag gör...jämt och mycket...!! Eller kanske inte jämt...!!

Det komiska är...att mina vänner är precis likadana...det är väl därför de är mina vänner!!!

Börjar med gårdagen...träffade Agnetha på Snäckan vid 11-tiden...vädret var sådär...så vi satte oss inne...

 Åt en god...räckmacka...!!

Ja där satt vi..och pratade och pratade...och vips var klockan halv 3...när vi då gick ut...var det strålande sol...varmt och skönt!
Hur kunde vi missa det...?? Berodde förmodligen på...just det...att vi pratade!!

Då har vi dagen idag....!!
Blåser....men solen har visat sig det mesta av dagen!

Började med en löptur i morse...hade inte så mycket kläder på mej...och jag kände ju att det var kallare än jag trott....
Kände lite av mina leder....då har inte hösten börjat ännu! Skall bli SÅÅÅÅ ljuvligt..att snart åka iväg!!

Efter frukost och dusch...gick jag ut på stan....mötte upp Ann-Louise så vi fikade på Lejas...


God äppelkaka och laktosfri vanlijglass....

A-L och jag träffades vid 10...och pratade...till klockan var 13.45...så då förstår ni....

Sen hem...fick kaffebesök en stund...och nu har jag som vanligt landat i soffan!!
Men skall om en stund plocka bort lite saker...för i morgon blir det ju "fiberdragning" i min lägenhet.

Blir bra...för jag är inte hemma...utan skall åka till Göteborg! Skall bli sååå mysigt att träffa Anki!! Var ett tag sedan!
Prata....?? Vem...vi...?? Inte en chans...ha ha...

Nu mina vänner, önskar jag er alla....en fortsatt mysig kväll!!

Vårda och var rädd om det DU har nära dej! Oavsett om det är respektive, barn, släkt, eller goda vänner!
För som DU vet...förhållande och vänskap...är ett givande och tagande!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. ..Ja men det låter ju såå härligt! jag blev kallad för bandspelarn när jag var yngre,vet inte om det blitt nått bättre än:) Natti gumman ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Så härligt det låter, och ser ut...och det är inte alla förunnat att ha så goa vänner att umgås med och äta gott med, en verklig lyx i livet :)

    Fortsätt ha det gott vännen min, det är du såå värd.

    /Kram Lollo♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika