tisdag 27 augusti 2013

Resan närmar sig...och det där med packning....!!!

Hej på er där ute i cyberrymden....!!!

Här har varit och är fortfarande en härlig dag,,,varmt och lite moln..men mest sol....ännu en gång!! Vilket väder!!!

I dag har dom varit här från Uddevallahem...rensat mitt avlopp i köket...bytt batteri och satt upp nytt fäste i taket till brandvarnaren!
Måste säga...att det är snabb service...!!

Sedan har jag börjat att plocka fram lite, av det jag skall ha med mej på resan! Skall ha en liten väska tänkte jag, för jag vet hur det brukar vara...Jag släpar med mej en massa saker som jag sedan aldrig använder! Så nu blir det budgetpackning!!
Eller iaf ett försök!!!

Haft en så mysig eftermiddag!! Varit hos Yohanna och Lina på kaffe och blåbärspaj...även Josefine och Niklas kom dit!
Hur mysigt som helst, när vi är alla är samlade! Är ju en fördel att döttrarna bor på samma gata...det är bara jag som behöver åka från stan och hem till dom. Tar ca 10 min så det går ju snabbt!

Nej nu mina vänner skall jag sätta mej på balkongen...börja läsa en ny bok...och se hur den är!
Så jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig tisdag!!

Sätt dej ner...njut av dagen...tag fram och bläddra lite i din bok...Tänk så mycket Du fyllt den med! Delar av en vinter...vår..och så denna ljuvliga sommar!
Nu är det snart dags...att Du gör plats för hösten...och ser vad den har att erbjuda dej!
För som Du vet...även om man inte tycker om hösten...att det blir mörkare osv...så finns det säkert något guldkorn, som Du kan hitta...och skriva om...varje dag!

Det gäller att leva här och nu...och ta vara på varje dag...så gott det nu går!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Jag hade också tänkt försöka packa smart, denna gång.... vi får väl se hur det lyckas ;)
    Ha en fortsatt fin tisdagseftermiddag/kväll!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Härligt att h en resa att se fram emot, jag packar också alldeles för mycket:)

    Önskar dig en härlig semester.

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  3. God kväll i stugan :=) ja alltid har man för mycket med sig!kanske man lär sig någon gång..börjar du bli res sjuk?! lite brukar jag allt bli..kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Härligt med döttrar och att de har fina partners! Längtar så efter vår lilla skrutt i magen :) Ha en fin dag och hoppas att du får chans att ta det lugnt och läsa idag med :) <3 Jennie

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika