måndag 26 augusti 2013

Sista måndagen i Augusti....!!!

Ja... då var snart denna månaden också slut...!! Alltså..kan någon vara snäll, och stoppa tiden!!

Iof sig kan jag ju tro att det är mitt i sommaren...sol...varmt +23c i skuggan just nu...och klockan är 17.05..fantastiska dagar!!
Ännu en gång...vilken sommar vi har haft!!

Tänkte förlänga den lite...med en semestertripp, tillsammans med älskade Josefine på torsdag!
Känns som om det var nyss jag beställde resan...men det var vid midsommar...så svisch...så är vi snart där!

I morse var jag ute tidigt och sprang...ljuvlig luft...lite kyligt...men jag tycker den luften är bäst att springa i!
Sen åt jag god frukost i lugn och ro...njöt lite på balkongen....och sedan mötte jag upp Ann-Louise...och så gick vi till Yerba och tog en fika....vi satte oss faktiskt i skuggan....för det blev för varmt när solen gassade....


 Åt en ljuvlig hallonpaj....


Efter att vi suttit...som vanligt en lång stund...Hur kan man ha, så mycket att prata om...?? Hi hi...
Så gick vi en sväng på stan...

Hem...fixade middag...som jag avnjöt på balkongen....tillsammans med denna bok....


 Som jag är helt fast i...den har legat till sig ett tag...men nu kan jag inte släppa den...!!

Nu skall jag fortsätta läsa...så jag önskar alla....en fortsatt ljuvlig kväll!!



Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Bra ordspråk!! Åh va gott att komma ifrån det litet hemma nu då! Härliga dagar nu du gumman ♥ Kramis på dej nu ska jag slänga mej i soffan och titta på halvbroder...Gunilla

    SvaraRadera
  2. JAAAAAaaaaa! Jag hjälper till! Precis ALLT vad jag kan! ;o) Men... känns lite omöjligt att försöka stoppa tiden ändå. Men som Gunde skulle sagt! Inget är omöjligt! ;o)

    Livet är fyllt av möjligheter. Så varför inte försöka! Ler.... Man kan ju stoppa tiden på olika sätt. Bla genom att minnas fina sommarminnen.

    Tack för boktipset. Den boken skriver jag upp på min lista :o)

    Ha en alldeles underbar vecka söta Du!
    Kramar
    Monika

    SvaraRadera
  3. Haha, den boken har jag just läst också och den är helt fascinerande. Jag vet inte vad det är, men författarinnan en väldigt duktig sådan, språket flyter så lätt och själva handlingen är lite annorlunda! Jag var tvungen att titta efter och författarinnan har skrivit fler böcker så dom måste jag också prova.

    Har du börjat packa ännu? Den där känslan när man lämnat av sitt bagage och befinner sig i transithallen, är den inte helt härlig, man har allt det underbara framför sig....

    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika