måndag 15 juli 2013

Nya bekantskaper...i bloggvärlden....!!

God morgon på er!

Vaknade till en mulen och grå dag...blåser som ...ja vet inte vad...! Hoppas att det bara är en sådan där mellandag..och att det blir fint resten av veckan!
Har varit några ljuvliga dagar...sol..och varmt!!

Började dagen i tvättstugan...efter att ha laddat maskinerna...gav jag mej ut på en löp tur...blåsigt men skönt!
Sen har jag avnjutit en god frukost...och nu skall jag strax gå ner till tvättstugan igen...!

Vad händer då annars idag??

Jo vet ni vad...idag skall jag träffa en "bloggerska"..skall bli såå trevligt och kul!!
Tänk vad detta med "blogglandia" kan göra! Man sitter där och bloggar...läser andras bloggar...kommenterar lite...får själv kommentarer...och ibland slår mej tanken...undra vem det är som sitter bakom skärmen?
Ja en del har ju bilder på sig...så då vet man ju utseendet iaf..
Men tänker annars...hur är vederbörande...??
Jag kan ju kanske tänka, att en del som läser min blogg...kanske funderar på...är hon verkligen si eller så...!

Då kan jag lugna er..hi hi...jag är precis så som jag skriver! Positiv..social...omtänksam...osv..låter nästan som en kontaktannons..fniss

Men tillbaka till dagen!!
Vem skall jag då besöka...?? Jo Agneta med den helt fantastiska bloggen SNÄCKSKALSDALEN..har ni inte besökt hennes blogg...så gör det!
Bloggen är jättemysig..och hon levererar Fantastiska bilder!!!

Så Agneta...det skall blir SÅ mysigt att träffas och jag ser verkligen framemot det!!

Nu mina vänner är det dags att hämta tvätten!
Önskar er alla...en fortsatt fantastisk dag...!

Njut av livet...tag vara på dom små ljusglimtarna..och gör varje dag till din bästa! Jag vet att det kan vara svårt ibland...men det finns alltid någonting att glädjas över!
Det kan vara att solen skiner...eller att du skall ta en fika...träffa någon...ett leende..eller ett hej av någon okänd...
Det gäller bara att se...och ta vara på det man har i sin närhet!!
Glöm sen inte heller bort....om du har någon därute...som är ensam...hör av dej!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Ja, det är spännande att träffa dem bakom bloggen. Jag har bara hunnit med att träffa tre stycken, som jag inte visste innan vilka de var. Som du säger... man vet ju inte vem som döljer sig bakom texterna.
    Jag tror också att du är sådan som du själv säger! :)
    Kram på dig och ha det nu så bra på din "dejt"!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med bloggande och att man kan träffa personer bakom bloggen. Har följt Agnetas blogg i flera år och den är bara så underbar.
    Hoppas ni får en mysig dag.
    Ha en fortsatt fin sommar.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  3. Du är så välkommen, jag sitter redan här och väntar! Nej, jag skojar, men det skall bli jättetrevligt!
    Vi ses!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Så kul att träffa goa bloggvänner live. Jag har ännu inte haft den äran att träffa någon men visst undrar man vem det är som sitter bakom skärmen.
    Ha en trevlig kväll med Agneta.

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika