tisdag 16 juli 2013

Fantastiska Snäckskalsdalen..!!!!

God morgon mina vänner!!

Dessa nätter...vad är det som händer..?? Tror jag vänt och vridit mej femtioelvahundratusen gånger i natt!
Svettig..av med täcket...vända kudden...fryser på med täcket...säger då det!

Hur som helst..slaggade av på morgonkvisten!
Vaknade sedan till en sol och molnig dag...blåser även idag!  När gör det INTE det!

Avnjutit god frukost...och sitter just nu och slappar!

I dag blir det först lunch med Marianne..och sedan blir det en tur till Karin. Skall bli så mysigt, att träffa båda två!

Men nu tillbaka till gårdagen.....!

Åkte i går eftermiddag för att hälsa på Agneta...(hon har den fantastiska bloggen Snäckskalsdalen!  Har du inte kikat in på den...så gör det!!)
Vi har aldrig träffats...utan "bara" läst varandras bloggar...kommenterat lite då och då!

Sen är det väl så, att man blir lite mera nyfiken på vissa bloggare..vem dom är..var dom bor..hur dom har det osv...
Just Agneta, var en sådan person för mej. Funderade framförallt på var hon bodde..fniss...
Kände ju igen vissa bilder hon lade upp på sin blogg...
Hur som helst efter lite mailande...blev jag hembjuden till henne och "omgivningen"..:) igår.

Såå trevligt!!  Vilket hus..helt  fantastiskt ....och vilken .. Trädgård!!
Kan säga att vips...så hade flera timmar gått!

Visst är det väl fantastiskt...man träffar personer som man aldrig tidigare träffat...och så har man massor att prata om...känns på något sätt...som om man känt varandra hela livet! Precis så var det här!!

Jag blev bjuden på en underbar lunch...gott kaffe och god kaka!!




Denna underbara Leia....


Som sagt några timmar försvann fort...en otroligt trevlig eftermiddag!
Så Agneta med "omgivning"... jag Tackar ännu en gång för en jättemysig träff...och jag hoppas att vi snart ses igen!!

Nu mina vänner skall jag fixa lite här hemma...och sedan hoppa in i duschen.. innan det blir en tur på stan!
Jag önskar er alla...en fantastisk dag!!


(bild lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Tack själv! Och vilken gullig hund "dom" har! Vilka fina bilder du tog på Leia.

    Ja, det var en riktigt, riktigt trevlig eftermiddag och som du säger, visst kände vi varandra sedan innan, då måste det ha varit i ett annat liv, men i alla fall!

    Kramar från oss båda, alla tre, menar jag
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej! så trevlig träff ni haft kul o med nya bekantskaper o särskilt när allt stämmer ...Ja Österike var verkligen fantastiskt vackert,det kommer jag leva länge på :)ha en fin kväll Annika. kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Så kul att ni så att säga fann varandra och det är Snäckskalsdalens förtjänst att jag hittade dig. Du har också en fantastisk blogg ska du veta. ; )

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika