söndag 14 juli 2013

Magisk kväll.....!!

Vilket underbart väder, det var i går kväll!!
Tänk att i sena timman gå hem..och inte frysa!! Ljuvligt!

Lisa och jag gick till Mortens i går kväll...satt på deras uteservering läänge..drack bl a ett glas vin.
Nu har jag lyxat till det ett par kvällar...med att vara ute och ta ngt gott att dricka!
Men tänker så här...jag går aldrig ut..på kvällarna annars...så det gäller verkligen att passa på!

Sovit sååå dåligt i natt....!! Sen när jag långt om länge somnade...så sov jag kanske ngn timma..och sedan vaknade jag igen...
Tänk...det är ändå konstigt, att kroppen fungerar och orkar...ja ja..det är väl en herrans tur..att den gör det!!

Hur som helst..morgonen var solig och fin...så Lisa kom på frukost...efter den åkte vi till Mollön igen...
Då var det lite mulet och soldis...kan säga att vi var nästan ensamma....

 Sen kom solen...och det blev så varmt och skönt....

 Kaffe och bulle smakar bra....

 I dag satt vi i sanden...fötterna fick lite extra peeling...:)

Efter att vi solat ett par timmar..drog molen upp..och då åkte vi en sväng till Torp...jag köpte en ny bikini..och handlade mat.
Kan säga...att Torps köpcentrum på sommaren...NEJ...var så mycket folk!!

Har varit hemma en stund...började äta middag på balkongen..men gick in...för det fläktar ingenting där...när solen skiner...

Om ett par timmar hämtar Josefine mej...så skall vi ta en tur till Snäckan.

Så nu mina vänner...önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig dag!!


(bild lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Ja, det gäller att passa på! Har man möjlighet så är det hälsosamt att unna sig något gott ute då och då ;) :)
    Vi var också ute och drack lite vin på stan igår. Vramt och skönt var det även hos oss.
    Kram på dig och hoppas du sover bättre i natt!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Visst vill man inte gå in nu när det är varma sommarkvällar! Det är bara att passa på! Mysigt att vara lite i solen också och inte dumt att köpa ny bikini heller...

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika