tisdag 1 maj 2012

1:a Maj.....

Gokväll...på er..!!

Vilket underbart väder vi haft idag...!! Strålande sol och varmt...där det varit lä...annars har det blåst en del...

Startade morgonen med en löptur...såå lugn och tyst våran lilla stad kan vara...träffade inte många..under min tur...!!

Sen kom Anki..så vi gick strandpromenaden..och hade Snäckan som mål...satt där och myste i solen...

Har även tillbringat en stund på balkongen..idag..bl a ätit middag där...underbart!!

Nu ikv har jag varit hemma hos Pia en sväng...det var såå längesedan...satt ute på hennes balkong och njöt av ett glas rött...
Tänk så mycket vädret gör..denna sol och värme är så efterlängtad!!

Nu mina vänner...skall jag snart.."ta natt"

Så jag önskar er alla...

En riktigt god natt..och hoppas att den är snäll mot er!!! Som DU redan vet...somna eller skiljs aldrig...som ovänner!!
Livet kan förändras såå snabbt!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika