måndag 30 april 2012

Valborgsmässoafton....

Godmorgon på er alla..därute..!!!

Idag är en mulen dag..eller rättare sagt..det ser ut som om solen ..kämpar för att ta sig igenom molnen...
Jag hoppas verkligen att den lyckas...!!!

Ja det är ju måndag..och vad gör jag då..i regel..?? Jo just det..tvättar...!!
Så om en liten stund skall jag fixa det sista....

Sedan blir det en promenad till lasarettet..och röntgen av min hö axel..
Efter det skall jag träffa älskade Josefine och ta en fika...

Tja det är ju Valborg...vet inte riktigt vad som händer senare..eller ikväll...har inget spec planerat..
Jo..en löptur..blir det senare i em..annars får jag se.
Brukar ju alltid hända ngt...:)

Nu mina vänner....önskar jag er en fortsatt underbar Valborg..!!!

Dagen idag..och alla andra dagar...är en gåva du fått...så förvalta och vårda den väl...njut..fånga.. och skapa dagen ..och gör den till din egen...!!
För som DU vet...!! Det är just DU som är manusförfattaren..till ditt eget liv..!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

9 kommentarer:

  1. Gomorron på dej själv! Ja här känns det som att helgen är förlängd på nåt vis,vi är ju lediga i dag o morn så det är säkert därför!!ja vi firar med goda väner här ute blir promenad till brasan i kväll o go mat o dryck på vår altan hoppas vi också! Ha det såå gott själv nu Annika! / Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får sol till dej .Lycka till på röntgen.Ha sedan en skön och härlig valborg goa vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Önskar dig en fin Valborg och så hoppas vi att det blir sol å inte så kallt, här blåser det "gör"kallt! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. :O) Trevlig Valborg och Första Maj Annica. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  5. Ja, vädret tappade bort sig! Konstigt har det varit hela dagen, mulet och grått och lite kallt men ändå har det känts som om det var åska i luften.
    Vi ska till Torgestad vid Gullmarn och lyssna på en kör som ska sjunga in våren där, det skall bli trevligt!
    Jag skrev väl att det var imponerande att du såg att det var Åbyfjorden? Jo, det skrev jag nog. Men du är härifrån nånstans, eller är det på Sotenäset du kommer ifrån?
    Kramar och en riktigt trevlig Valborg!
    Agneta

    SvaraRadera
  6. Hoppas att din Valborg blev fin. Ha en fin tisdag vännen.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. http://www.vindsromantik.blogspot.se/

    Hoppas du har fått lite sol i dag, önskar dej en underbar 1:a Maj.
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  8. Hoppas du hade en fin Valborg. Här har det varit soligt och fint både igår och idag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  9. Hoppas du fick en trevlig valborgskväll!! här var det lugn och ro..god mat och samtal..mysigt!!

    ha en fin start på "kortveckan"
    Kram kram ifrån Sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika