onsdag 2 maj 2012

Sol.....!!!

Godmorgon..mina vänner!!
Vilken morgon...strålande sol..varmt..blåser lite...fåglarna kvittrar...verkar som om dom njuter..precis som jag!!!

Nu har jag precis avnjutit frukosten..skall strax fixa en kopp kaffe till..och den kommer jag att avnjuta på balkongen!!

Älskar min balkong...har sol hela dagen...utsikten över stadens å..gör det hela inte mindre mysigt!!
Skall fixa lite mera växter..även lite jord..så att jag kan så mina luktärtfrön!
Luktärtor..är bland dom vackraste blommor jag vet..och tänk..sedan doften..ljuvligt!
När jag en gång i tiden gifte mej...så bestod min brudbukett..av bara.luktärtor...helt fantastiskt!!

Tja..annars idag...?? Jo jag skall träffa Annika...och sedan ev Boel...hon fyller år idag..så jag niger och säger Grattis!!!
Ikv blir det en sväng till Lisa.

Nu mina vänner..önskar jag er en fortsatt.. underbar dag!!

Var rädd om det ..som DU har nära dej... oftast tar vi allting för givet..och sedan när det händer någonting.det är då..vi stannar upp och tänker till!!
Gör det..innan det händer någonting..!! Njut av dagarna..fånga dom som bara DU kan...skapa din dag..för att få den som just DU vill...och inte som någon annan.. förväntar sig!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Underbart att balkongen är i rätt läge så du kan njuta av den sköna solen. Här blir det snart fika på altanen. Som jag har längtat och nu är den här. Våren......

    Ha en fin dag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppendag, vännen! Underbart med sol och utsikt!

    Jo du... nog kan jag strö saker runt mig, när jag syr må du tro! ;) :)
    Japp, visst har vi tisdagsfika! Sa precis till mannen här, att det bli bygglov och fika ikväll ;) Dock inte hembakat, det blir Almondy Toblerone ;)
    Njut kvällen!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Luktärtor är mina favoblommor oxå, brukar försöka att så själv, ibland lyckas det, inte så värst bra denna gång, ca 10 st av 25 tror jag har kommit upp! Men det finns ju att köpa ;)! Hoppas du fick njuta av kaffet på balkongen i sol å värme! Ha det gott, vännen! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Och det är lika fint idag - det är absolut underbart! Man får ju sån energi. Nu drar jag upp i bergen, jag!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. herlige dager vi har hatt....har kommet et kaldt dra i luften her nå....og mer kulde skal det komme...stakkars blomster , de blir jo helt forvirret...ene dagen gro vær, andre dagen nesten kuldegrader..))

    jaja sommeren kommer vel snart tilbake får vi håpe..))

    KLem

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika