lördag 4 februari 2012

Godmorgon...mina vänner...!!

Behöver knappast säga hur vädret är...??!!! Ser ut att bli ännu en solig dag...och kallt..-16c.
När jag läser era bloggar ser jag att vissa av er har mycket kallare!!
Men som sagt..man är inte van..att det är så kallt här!!

Nu har jag fixat lite...väntar på att Anki skall komma på frukost om en stund.....mysigt..med god frukost och färska frallor!!
Sen i eftermiddag..kommer Lisa hit..och då skall vi äta middag tillsammans...också jättemysigt!!
Ist för att var och en sitter och äter för sig..så äter vi tillsammans!!

Nej mina vänner..nu skall jag gå och fixa kaffet!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar dag..trots kylan!!!

Njut av livet..fånga och skapa dagen...gör den till din egen..vilket bara DU kan...lägg alla måstena åt sidan..det kostar såå lite men betyder såå mycket..att umgås med nära och kära en stund!!
Var rädda om er, och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Var rädd om dig du också, goa gumman.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Här har vi -11 och jag tycker det är hemskt kallt...burrr!
    Jag har mejlat till dig:)
    Önskar dig en bra dag!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Vill bara önska dej en härlig lördag. Underbart att få umgås och äta gott tillsammans. Den enklaste vardagsrätt blir så mycket godare tillsammans med en vän.
    Må så gott.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Kallt? Nej här i Skellefteå är det -30. Det är kallt! Bilarna har stora problem. Jag längtar efter en normal promenad!!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Hej Annika! Hoppas du haft en riktigt sköön dag idag.Visst är det kallt 16-* nu igen,kaminen är glödhet här,hihihi. Vart på promenad o kommit in i värmen,gott det!! Ta väl hand om dej gumman ♥ Kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika