söndag 5 februari 2012

Kall..natt...!!

Hej på er...!!!
Igår var riktigt kallt..och inatt hade vi -20c...men nu är det "bara" -5c..och mulet!

Idag startade jag morgonen med att äta frukost hos Lisa..mysigt. Sen hämtade älskade Yohanna mej där..och vi åkte och fikade på Snäckan!
Det öppnade igår..igen... och skall nu ha öppet på helgerna.

Annars är det en lugn dag..tvättar faktiskt lite..och annars skall jag bara vara!!

Igår var älskade Josefine och jag på Snäckan...var såå mysigt..och ett underbart väder..tyckte vi när vi satt därinne...sol..och..kallt...
Vi gick en promenad..men kan säga att den var liiiten...sååå kallt!!
Josefine tog lite bilder....som kommer här....

Var såå varmt och gott..inne på Snäckan....
Bloggerskan själv....
 Lite bilder från Gustafsberg....

Barnasinnet kvar...jag gjorde traktorspår..hihi...
Älskade Josefine.....

Sen igår kv..var Lisa här på pizza och vin...vi kikade lite på melodifestivalen..men insåg..att det är ingenting för mej!!

Nu mina vänner..skall jag gå och äta lite....
Jag önskar er alla...en fortsatt underbar söndag!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

9 kommentarer:

  1. Snäckan - hmmm, för en Lysekilare som jag, det ligger i Gustafsberg alltså? Låter mysigt som utflyktsmål.
    Melodifestivalen - en gegga av musik och det är så svårt att urskilja något när man lyssnar på det för första gången, men nog tyckte jag att Torsten Flinck hade en bra sång och sjöng den med patos. Den gillade jag, sen får man väl tycka vad man vill om honom, men han har ju ett liv i alla fall!!!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Å vad mysigt det ser ut vid Gustavsberg! Å melodifestival.... ja vad ska man säga, det dåligaste jag hört på lännnnge! Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Härliga vinterbilder! Skönt att det blir lite varmare temperaturer efter kylan vi haft.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. http://systrarnakarlson.blogspot.com/

    Vilka fina vinterbilder, roligt att "se" dej.
    Härlig med vänner, vad skulle man ta sej till utan dem...

    Jag insåg också att Melodifestivalen är inget för mej, slog över till annan kanal.

    Önskar dej en underbar vecka
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  5. Hejjj Mysan..Så ljuvliga bilder, så fin du är. Ja du nu har Snäckan öppnat och det närmar sig för ett fikeri...Har haft en lagom hemsk helg i 37 graders kyla och är nu i Norge igen. Vi hörs i veckan. Ha de så gott gumman..

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  6. Hej! håller med melodifestivalen nej tack!! tycker du ser stilig ut ;) kanske visar jag upp mig framöver ;) en del i blogglandia är jag vän med på Fb så där är man känd hi hi kram på dig vännen/Jessica

    SvaraRadera
  7. Fina bilder,va lika ni är o SÖTA!! Kul att få se dej ordentligt,hihih...kramen ♥

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Vilka härliga bilder och det där med traktorspår var något nytt!
    Det ska jag göra nästa gång jag går ut med ungarna, hihi.

    Kram Fröken Vit.

    SvaraRadera
  9. Hallojsan Vännen!!

    Vilket toppenställe det där snäckan verkar vara..har förstått att det är ett favoritställe! :)

    Kan tänka mig att det är vackert där vid vattnet på sommaren..då det är varmare och skönare ute!

    Härligt att de har kakelugn för att värma frusna kaffegäster!!

    ha det gott nu!! Kramis sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika