fredag 3 februari 2012

Tidig morgon....!!

God morgon på er...!!!

Börjar med att säga GRATTIS till Niklas..som fyller år idag!!! (Josefines sambo)

Kallt idag...var -16c tidigt i morse..och nu är det -15c..brr...snöade lite igår..så nu är det vackert såå vackert ute!! Solen håller sakta men säkert på att leta sig fram...

Var uppe tidigt... åket vid 07.00 och hämtade Yohanna.. för hon hade lämnat bilen på verkstaden.
Sen åkte vi hem till mej..och åt mysfrukost!!!
Härligt att äta i lugn och ro..och bara mysa!!

Annars idag..??? Skall lucha med Marianne...och efter det köra Yohanna..så att hon får hämta sin bil!!
Sen i eftermiddag skall jag träffa Josefine och Niklas på en fika. Vet inte var ännu..om det blir hemma hos dom eller på stan.
Annars blir det en lugn dag...skulle haft besök ikv..men..blev tyvärr inte så..eftersom vederbörande ligger hemma och är förkyld...:(

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig dag!!!

Försök att tänka positivt varje dag...allting går så mycket lättare då...jag vet att det inte alltid är lätt...men någonstans..längre fram..så finns det alltid någon ljus glimt att glädjas åt! Fånga och ta vara på den..då...och när det känns jobbigt någon dag..ta fram den då..och gläds åt den..!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

8 kommentarer:

  1. Här är det -25, men det har legat runt -30. Skönt att sitta inne och ha det gott. Önskar den en skön helg. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  2. Idag är en konstig dag, plötsligt kom det en riktigt kall vinter, det var jag inte riktigt beredd på även om jag hört på rapporterna att det skulle bli kallt. Jag gillar ju vintern så jag borde vara glad....det är jag kanske också!
    Nu är det aprikos ute på himlen, vackert är det!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Hej gumman! Tack för din titt Annika! Då har du haft lite att göra idag då.Synd om kvällsbesöket du! Japp nu sitter vi här i stugan o ska ge oss ut på promenix!! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Låter som om du haft en riktigt fin dag, trots det kalla vädret.
    Ha en skön helg! Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Hallojsan Annika!!

    Du lever verkligen som du lär med mycket umgänge med vänner och familj..Mysfrukost med dottern lät hur härligt som helst!!
    Hoppas att kvällen blir mysig trots inställt besök!!

    Varma kramar till dig min vän!!! //Sanne

    SvaraRadera
  6. Så mysigt att äta frukost tillsammans och sen fika. Det gäller att ta varje tillfälle man kan och träffa människor man tycker om. Det är att göra det bästa av dagen.
    Ha det gott och hoppas det blev fredagsmys iaf.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. O va mys pys du har haft i dag. Skönt att inte behöva stressa jämt utan ta dagen som den kommer. Jag försöker ta åt mig dina sista ord i inläggen dom är mycket passande och jag kan behöva tänka. Men du får ha en skön o mysig kväll kramar Beijan

    SvaraRadera
  8. Mysdag ;)
    Tack för din goa kommentar blir så glad när du kikar in ,jag är lite dålig på de i perioder....
    Ha en underbar helg gumman .
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika