onsdag 18 januari 2012

Hej på er...!!!

Ännu en grå...dag..känns inte som om jag skriver annat...men precis så är det!
Enda färgen som jag skrivit tidigare...som finns på färgskalan här...!

Trist..ja absolut..men men det gäller ju.. att göra det bästa av allt...så vad spelar egentligen det gråa för roll...det gäller ju att göra det bästa av varje dag!!

Sitter just nu..och funderar på..om jag skall ta på mej löparkläderna och ge mej ut...
Jag har ju tyvärr inte kommit in i dom gamla rutinerna..ännu...verkar som det dröjer...men hur..länge??
Ja ja...ännu en gång..bara lite drygt två månader har gått sedan operationen...

Idag skall jag fika med Annika..alltid lika trevligt!! Gäller att passa på..hihi..för snart drar dom iväg på semester!

Så.. mina vänner..jag önskar er en underbar dag..!!

"De människor som fått ut mest av livet, är inte de som levet ett sekel...utan de som levt varje minut"!

Tänk så sant det är!! Så fånga och skapa din egen dag!! För det är ju just det...som bara DU kan!
Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

10 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren, det funkar. Håller just på och försöker strukturera upp min dag...men blogger kom i mellan:)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Så sant, så sant! Äntligen går det att kommentera igen, har vart strul i flera dagar. Nu skall jag åka och hämta två fina lampor och ett bord jag köpt, jag har världens roligaste jobb! Ha en fortsatt fin dag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Ja, grått är det här också och svinhalt!! Hoppas du inte har likadant underlag om du ger dig ut i löparskorna. Man vågar knappt gå här utan spänner sig som en fiolsträng!
    Annars är allt som vanligt. JObb igen ikväll (andra kvällen i rad och det gillar jag inte!) men sen är det bara i morron också och sen är jag långledig. Ska bli skönt. Kanske jag hinner göra ett inlägg då också!!
    Ha en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  4. Hej Mysan..Äsch grått en en toppenbasfärg som man kan fiffa till med så mycket vet du. Och inte är den de minsta tråkig, nää då. Här är Härligt grått och ljuvligt trist,hahahaa. Nädå jag har ledig dag , har ödelagt vår andra bil i diket också. Varför nöja sig med den ena bilen nä ta båda. Ska försöka göra nåt nyttigt idag och kreativt. Har köpt Zumba cd så kanske man ska ta sig ett pass, tur man är ensam idag. Ha nu en tippendag hjärtat. Svar kommer idag ...

    Kramar lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här är det grått och svinhalt ute .Så det är väl tur man kan vara inne och mysa.Ha nu en härlig och mysig dag goa vännen.Kramar Rita ♥

      Radera
  5. Och här sitter jag i samma dimma. Nu är det LITE tråkigt, faktiskt för när det är så här märker man ju inte heller av att det blir ljusare - då får man vara en obotlig optimist för att kunna märka det...
    Ska till U-a på knyppelkurs ikväll! Egentligen har jag nog knypplat klart (2 terminer, detta är 3:e) men det blev som så att jag fortsätter en termin till.
    Ha det gott, kram
    Agneta

    SvaraRadera
  6. Hei..))

    Håper dagen har vært fin..))

    her snør det som bare det nå..store hvite filler..))

    sikkelig vintervær..) og glatt på veiene...)

    klem

    SvaraRadera
  7. Hej! ja grått är det sannerligen i dag! det tar tid att komma i gängorna igen,men det kommer :) ha en go kväll kram kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Hej! Ett så sant citat du skriver! Å det gråa finns även i Mellerud! Ha en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  9. Halloj vännen
    ja du grå grå grå grå de är den färgen som dominerar här också nu.... lite snö kommer de också:( blää vill ha våååår!!!!
    Kanske är bra att du tar de lite lugn efter op vet du...nog hinner du på med skorna och iväg sen hi hi
    Ha en underbar kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika