onsdag 18 januari 2012

Tulpaner....

Gokväll på er..!!!
Vilket väder det blev på em..regn..och blåst...phu..
Men tänk...jag han innan regnet..ge mej ut på en löptur...sprang lite längre..och det gick jättebra!

Fikat med Annika..blev som vanligt en låångfika..hihi..tiden bara rusar iväg!!!
Nu ikv har Pia varit här en sväng...alltid trevligt när vi ses!

Nu har jag satt mej tillrätta i soffan...skall kika på "Sveriges mästerkock" om en stund...!

Eftersom vädret är trist..och det är mörkt både ute och inne..tänkte jag ta en tulpan kavalkad...
Så håll till godo....











Jag önskar er alla..en fortsatt mysig kväll..!!
Tänd lite ljus..kryp upp i soffhörnan..svep filten runt dej...och bara njut....!!

Berätta för ngn..hur mycket du älskar honom/henne..för som sagt..dessa ord är ibland såå svåra att säga..men tänk såå underbara att få höra!! Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hmmm var ju de jag skulle ju köpa tulipaner men istället har jag städat som en ilsken bålgeting. Jisses så många fula ord jag kan ibland. Men nu är det klart sitter nyduschad och har läst ett supertrevligt mail så humöret är på topp. Stjäl dina vackra tulipaner och myser med lite kaffe hjärtat. Ha en go kväll du med..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Så fina vännen. Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika