tisdag 17 januari 2012

Gokväll....!!

Haft en mysig dag...med Josefine..hemma hos lilla mamma!
På utvägen stannade vi till på kyrkogården...hade med tre röda rosor...och ett ljus...blev såå fint!!

Sen hem till lilla mamma..där jag fixade semlor...som vi åt till kaffet....
Josefine hade med kakor som hon bakat igår...men jag fick ta med min hem...orkade den inte..hihi.
Är ju så när vi är hos mamma...man fikar och äter...och blir såå mätt!!!

När jag sedan kom hem...gick jag hem till Lisa...där var det kaffe..jättegoda mackor..och kaka....!!
Så idag känns det som om jag bara fikat och ätit...!!

Nu har jag landat i soffan..skall kika lite på tv:n..innan sängen väntar!
Jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hej gumman ...vill önska dej en go natt nu då! kram på dej Gunilla

    SvaraRadera
  2. :O) Vilken härlig dag Annika. Du tar verkligen vara på varje dag och fångar den. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  3. Fina ord..
    Ditt motto borde flera ta till sig..
    Gott med fika..
    Kul & tassa in till dig & se en ny blogg.
    Önskar dig en fortsatt mysig vecka
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  4. Här hemma är det sjukstuga. Hostar, nyser och feber men känner mig dock lite bätre nu. Är väl tabletten som verkar. Hoppas på bättring till imnorgon för vi hade planerat för Hamilton film då.

    Kram Cathrine

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika