tisdag 17 januari 2012

Godmorgon....!!

När jag gick upp...såg jag knappt ut....ja inte så..att mina fönster är smutsiga...hihi..utan det var sååå dimmigt ute!!
Nu har det lättat men bara liiite.
Tänk så liten världen är..när det är dimma.

Idag skall älskade Josefine och jag åka hem till lilla mamma.Fick ett "ryck" igår..och smsade henne..om hon ville ha besök idag....
Fick snabbt tillbaka..."Självklart vill jag ha besök"!!!
Först skall jag åka vägen om BlomsterLandet..köpa..som jag brukar..tre rosor(är en ros från oss var..) och lägga på pappas grav...skall även tända ett ljus.
Sen blir det som det brukar...fika..middag..fika..hihi....

Titta gärna vid mina foto..på hö sidan..där är en rubrik..."Lite reklam"...dit skall vi idag..!!!

Sen ikv skall jag hem till Lisa..alltid lika mysigt!

Nej mina vänner nu skall jag fixa lite här hemma.....

Jag önskar er alla...en fantastisk dag!!!

Öppna din bok..ta fram dagens blad....vilket ännu så länge är oskrivet....
Det är bara DU själv som kan göra dagen till det den blir...så lev i nuet..planera inte för långt fram..utan ta vara på..fånga och skapa dagen just idag!
Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej !
    Ville bara önska en mysig dag, härligt att kunna leva som du lär och avgöra hur din dag blir ,min är bara att acceptera att nån annan skapar jobba fr 10 till 2030.Först med en massa uppföljningr och sen kvällen i reception med alla larm som man inte ens får lämna för att gå på toa utan att ha "nån" som inte finns som byter av en . Trösta mig med att denna veckan är värst av 6 2 såna pass och två 8-17 , de andra fem har jag lite mer tid att bestämma själv över som tur är.Men man får försöka göra det bästa utav det ändå :-)
    Må så gott.

    Kramelikram Bittan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skoj att åka och hälsa på mammsen.Låter som en kanondag.Ha en skön och mysig tisdag vännen.Kramar Rita ♥

      Radera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika